BIM November 2024
Ser ni eller ser jag i syne?
Jag har använt mig av andra ÄL-stickor denna månad. vad är det högsta ni fått på easy@Home?
Provar med dubbel dos rosenrot + apifoce denna månad, vet inte om jag haft ÄL. Kände smärta vid äggstockarna igår. Kan LH-peak varit igår CD17?
jag brukar annars ha ÄL CD16-18
Jag kunde inte hålla mig så tog ett digitalt och den visade inte gravid men kanske för svagt??
Försökte lägga in den nya bilden men den ville inte va med.
Är det någon här som fått kort mens någon gång? Har i vanliga fall lång mens, 6-7 dagar. Nu verkar mens slut efter bara 3 dagar 😅🤷?♀️ (har tagit gravtest som va negativt idag bara för att utesluta det iaf 😂)
Jag får anta det, har fått temphöjning iaf så får anta att urinet inte var tillräckligt koncentrerad 🤔
Vi myser var tredje dag och nu varje dag under fertila dagarna ♥️
Om det inte blir något denna månad kommer jag bara att tempa och kolla fertilt sekret. Blir för mycket med att hålla reda på allt och försöka pussla ihop alla bitar 😭
Jaa 🙏🏼♥️ så bra!
Alltså helt rätt, jag tror det är bra i början för att få koll på kroppen, men när man kan sin kropp och har en regelbunden mens är det ju inte så nödvändigt med äl-tester. Kommer inte heller köra med ÄL-tester nästa månad om det inte tar sig. Har tyvärr dåligt med fertilt sekret som andra verkar ha de.. märker främst vid mys att jag är fertil. Men väldigt regelbunden mens + tydlig ÄL-smärta, så inte svårt att pricka ÄL, förutsatt att mannen inte är bortrest 🙃😂
Jag ska FÖRSÖKA att inte testa tills BIM denna månad faktist, då kan jag vara tvärsäker på att svaret är tillförlitlig istället för att gissa eller tveka 🥲 med stor vikt på försöka ???????? dudå?
Jaa 🙏🏼♥️ så bra!
Alltså helt rätt, jag tror det är bra i början för att få koll på kroppen, men när man kan sin kropp och har en regelbunden mens är det ju inte så nödvändigt med äl-tester. Kommer inte heller köra med ÄL-tester nästa månad om det inte tar sig. Har tyvärr dåligt med fertilt sekret som andra verkar ha de.. märker främst vid mys att jag är fertil. Men väldigt regelbunden mens + tydlig ÄL-smärta, så inte svårt att pricka ÄL, förutsatt att mannen inte är bortrest 🙃😂
Ja precis nu kan jag min kropp, blir mindre stress sådär ❤️