• Pandan14

BIM November 2024

Anonym (LängtarEfterTredje) skrev 2024-11-07 06:53:23 följande:
    Oja! Håller tummarna för stegring 😍😍
    Hoppas det med! Tog både ett testa tidigt och ett vanligt, de vanliga va super negativt och de tidiga svagt positivt, tänker att jag ska ta ett digitalt med veckor på söndag (jag går upp med sonen på morgonen då) och håller alla tummar i världen 🥹🥹
  • Pandan14
    MG98 skrev 2024-11-07 06:54:25 följande:

Jaaa! 😍 

Själv är jag lite orolig, tycker inte mina streck blir så mycket starkare och idag hade jag en ganska kraftig tempdipp. Dock mäter jag med apple watch och när jag vaknade så märkte jag att jag troligen sovit med armen utanför täcket hela natten och klockan var jättkall, även handleden var som nedkyld under klockan så hoppas verkligen den går upp igen imorgon 😕  

Hur många dpo? Det låter ju som att det inte blev en rättvis temp inatt och om det justerar diagrammet mycket tycker jag du kan bortse från den! hoppas hoppas att dima streck blir mörkare, kanske svårt men försök låta bli att testa i morgon och på lördag så är det nog ett starkt streck på söndag 😍
  • Pandan14
    Anonym (En till) skrev 2024-11-07 07:06:16 följande:
    Javisst!!! Ååå vad kul! Hur många dpo?
    10 dp, väldigt svagt o tror jag fick en implantionsdipp natten till igår för tempen sjönk för att sedan gå upp till högt idag igen 
  • Pandan14
    Siripiri skrev 2024-11-07 07:26:21 följande:
    Ser lovande ut😍 fint att se tempökningen med 🙏🏼 

Själv tror Jag inte att det blir något denna månad om jag jämförde när jag blev gravid sist.. får jag inte ömmande bröst närmst två dagarna är det kört 🙃

Tack 🙏🏽 tar ett digitalt på söndag för att bekräfta. men jag tycker att det visst ser lovande ut om man jämför med det oranga! så länge tempen håller sig uppe så finns de hopp ❤️ sen är de ju inte alls säkert att man får samma symtom vid olika graviditeter, som nu denna har jag haft symtom och aldrig haft ett ända symtom när jag vart gravid tidigare 
  • Pandan14
    Barnlängtan2024 skrev 2024-11-07 07:29:26 följande:
    Åhhh vilken morgonpresent! stort grattis!! Önskar oss alla här inne ett plus snart! ❤️
    Tack! Hoppas på pluss till alla er som inte plussat ännu ❤️
  • Pandan14
    TrueResolution skrev 2024-11-07 09:42:04 följande:

åhhhh! Vilket streck!! Stort grattis!  

Novemberbarn är envisa starka individer så känner på mig att den här lilla stannar hela vägen 😍

tack! Jag ber verkligen till alla gudar och högre makter att denna bebisen får stanna kvar, fixar nog inte ett till mf..
  • Pandan14
    h4llon1 skrev 2024-11-07 15:12:50 följande:

Igår och idag har jag haft molande värk/?hugg? nere till vänster i magen, typ precis ovanför/nästan i?? Ljumsken? Någon annan som haft så någon gång? Undrar vad de kan vara..

Jag hade exakt så, kom som en blixtrande smärta 
  • Pandan14

Som att jag kunde hålla mig.. tog ett digitalt direkt när jag kom hem , är i chock och är överlycklig 🥹🥹🥹
  • Pandan14
    Barnlängtan2024 skrev 2024-11-07 18:07:51 följande:

Åhhhhhh vad roligt!!! hoppas på frisk bebbe om 9 månader! Då måste du haft implantation typ måndag/tisdag? Kollade på grafen som du skickade där det stod att det skulle vara 10hcg om du hade implantation 6/7 dpo. 

själv testade jag nyss negativt med CB early, har ont i brösten som sjutton! 😂 
    kom lite blod i flytningen asså jättteeelite idag också. Förmodligen tantis som är påväg.. så ledsen :( BIM på lördag..

känner mig gravid men jag tror bara jag inbillar mig :/

Tack så jättemycket! kanske.. fick en tempdipp på 9 dp, och får inte ihop det om de fäste 6/7 och hcg ska vara 10 har så borde ju inte ett test på 25 hcf detektera idag..?

det kan vara en nidblödning eftersom ägget kan fästa så sent som 12 dpo! Inget är kört förens mensen har kommit ordentligt!! 
Svar på tråden BIM November 2024