BIM November 2024
Hello, är gärna med i tråden, och börjar med en fråga direkt, skulle ni säga att detta äl är positivt? Har bim 13/11 och tycker att de väldigt tidigt utslag..
Hello, är gärna med i tråden, och börjar med en fråga direkt, skulle ni säga att detta äl är positivt? Har bim 13/11 och tycker att de väldigt tidigt utslag..
Hur gör ni som tempar som har barn som vaknar under natten? Eller om ni har jobb med oregelbundna tider? Har försökt nu tempa denna cykeln men dels jobbar jag oregelbundet (alltid dag) men med en del variation, sen har jag en son som vaknar en del på nätterna där det kan ta ett tag för honom att somna om.. känns som att tempen nu blir väldigt missvisande då de skiftar så mycket
Jag skulle bara vilja flika in att det kan vara olika från märke till märke på stickor! Likaså om du har snabb eller långsammare stegring. Jag har graviditetskollens som sällan ger 100% lika starka streck och jag har även snabb stegring. Iom att jag tempar vet jag att jag haft ägglossning, även om mina test inte alltid har två helt lika starka streck.
skulle dock tolka ditt test som ej positivt än☺️
Hej! Hoppar in - igen. (skrev tidigare i tråden men newbie som jag är så missade jag bekräfta mitt nya konto så det raderades..) 😅 håller tummarna för att Familjeliv väljer behålla mig, haha.
Första barnet och första försöket. Använder NaturalCycles men kommer nog börja ÄL-testa också för att förstå min cykel mer. Såg frågan i tidigare inlägg men finns det bättre/sämre ÄL-tester?
1/11 - Lulemelon
Hörni!
Alla ni som tempar, hur sjutton får ni till det? Ska inte det va exakt samma tid varje dag och sånt? Jag vet inte om jag skulle fixa det. Jag har lite oregelbundna arbetstider och går inte upp samma tid varje dag tex.
Jag kör äl test och ser iallafall en stegring. Ibland blir det lika starka streck på stickan, ibland starkare. Vissa gånger har det blivit nästan lika starkt. Men som jag fattat så är det inte säkert att man har ägglossning ändå?
Vet ni om man kan boka en tid till gynn för att kolla storleken på äggen och om dom är redo att lossna? Eller kan man bara göra de inom ivf?
En fråga till alla ni kunniga 🙈 jag har äl känning nu och MYCKET flytningar livmoderhalsen sitter långt upp och jag tycker att den känns öppen, dock så är alla äl tester negativa..