• Pandan14

BIM November 2024

Anonym (K Anonym) skrev 2024-10-30 22:18:22 följande:

Har så vattniga flytningar just nu!! Brukar ni ha vattniga precis innan mens? 

Noo, krämig/mjölkiga men inte vattniga, kanske är ett väldigt bra tecken 🤷🏽?♀️
  • Pandan14
    Anonym (Saltakatten) skrev 2024-10-30 22:34:00 följande:
    Jag plussade idag och har vattniga flytningar 😏
    Stort grattis till plusset 😍😍
  • Pandan14
    Anonym (En till) skrev 2024-10-30 22:43:55 följande:
    Vi får följas åt! Jag har ägglossning idag men har lite kort lutealfas på 12 dagar, i bästa fall 13. Min nya BIM blir 12/11! 😃
    Åh va spännande då har vi bim samma dag☺️ när ska du börja testa?
  • Pandan14
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-10-31 07:29:50 följande:

Ser ni något? 

Tyvärr inte :(
  • Pandan14
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-10-31 08:44:45 följande:
    Åh :( Jag ser en väldigt svag bred skugga, färg oklart. Hoppas inte det är inbillning :( 
    Testa att ta ett på fredag ist om du tycker dig se nått! hoppas du är gravid 😍 hc:et dubblas ju varannan ish dag så då borde de komma nått 😍
  • Pandan14
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-10-31 08:56:12 följande:

Ja precis! Men såg första svaga den 27e eftermiddag så börjar tveka.. Det var dock testa tidigt och dessa är vanliga stickor så behöver inte vara kört kanske..? 

Sist kunde jag ju inte plussa förens 14-15 efter äl dock så kanske samma nu om jag nu är gravid 😅

Nej det är absolut inte försent förens mensen kommit ☺️ hade jag vart du hade jag köpt ett digitalt ultra tidigt 😁
  • Pandan14
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-10-31 08:58:38 följande:

Igår såg jag en tunn skugga och idag var den ju fet så är ju eventuellt någon slags ökning iaf isåfall 🤔 Eller inbillning..? 

Hoppas hoppas 🙏🏽
  • Pandan14
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-10-31 09:04:58 följande:
    Tänker samma! Jag vågar inte efter den jag tog i förrigår som var negativ. Sist plussade jag inte med digitalt förens samma dag som med stickorna, så jag plussar inte tidigare med dom konstigt nog :( 
    De kan ju va att du är låghormonerad, men förstår att man inte vill se ?inte gravid? hänt för många gånger :( 
  • Pandan14
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-10-31 09:07:06 följande:

Har ju dock cb early men hört så dåligt om dom, men om de skett en ökning från sist med dom borde de väl gå att lita på, eller vad tror ni? 

Jag har aldrig fått spökstreck på nått test.. så jag litar på alla 😅 så lite fel person o fråga kanske.. men jag hade tagit de o litat på de 😁 om de e positivt då hehe
  • Pandan14
    h4llon1 skrev 2024-10-31 09:11:05 följande:

Hur tidigt vågar man egentligen testa? Har några cb early och deras digitala ultra hemma. Men vill ju inte ?ta i onödan? men samtidigt är jag en alldeles för otålig människa 😅 
    äl+8 idag enligt app..men vet egentligen inte helt säkert 🙃

Tänker att de kan ta 6-10 dagar för ägget att fästa, så egntligen kan man nog testa från äl+ 7 men tror inte de är så tillförlitligt eller att mängden hcg är tillräckligt hög, men jag hade nog testat ändå 🙈 det är ju så svårt att hålla sig, men ska man testa såhär tidigt så bör det ju vara morgon urinen som är mest koncentrerad 
Svar på tråden BIM November 2024