Varför är svenska kvinnor ofta tjocka och oslimmade - slutat ta hand om sig själva?
Men om du nu kan välja ett liv med en smart, rolig och omtänksam man, varför sitter du kl05 och tjafsar med okända män som du inte gillar?
Finns många smala som går i korta tröjor och visar mycket hud. Vaför blir det problem för vissa när någon överviktig gör så?
En fråga till många som verkligen gillar inte att vara ögongodis.
MEN VARFÖR?
Det är så nydelig och fin att se runt omkring estetik i allt möjliga saker. De ge mer energi, positivism, inspiration. Så varför inte skapa mer snygg utseende för själv och andra?
Jag älskar mycket om svensk liv, men förstår inte varför så många saker saknar estetik och skönhet. Till exempel, godisaskar Paradis, Alladin - varför aldrig har de snyggare 'Present" förpackningar såväl på högtider? Det är så tråkigt om jag vill ge present till någon utomlands och förpackningar är inte så snygga så jag måste leta efter någonting som ses ut finare och har också bra smak... Men de är inte tillverkad i Sverige, som är det tråkigaste. Då jag måste fixa det på någon sätt med finare presentpapper och band...
Det är samma med människor. Varför tänker ni inte att det ska vara toppen bra om ni är snyggklädda såväl trevliga, intelligena inuti?