Är SD i kris?
Är Sverigedemokraterna just nu i en kris med regeringspartierna?
Ses de seriösa utifrån Åkessons bröllop med minst sagt intressanta gäster.
Vad tycker ni?
Är Sverigedemokraterna just nu i en kris med regeringspartierna?
Ses de seriösa utifrån Åkessons bröllop med minst sagt intressanta gäster.
Vad tycker ni?
Magda tycker inte att hon har något ansvar över kombilotteriet som lurade alla pensionärer. Men hon vill heller inte betala tillbaka något av allt sossarna lurat av gamlingarna under mer än 40års tid.
Magda tycker inte att hon har något ansvar över kombilotteriet som lurade alla pensionärer. Men hon vill heller inte betala tillbaka något av allt sossarna lurat av gamlingarna under mer än 40års tid.
Jag bryr mig faktiskt inte nämnvärt om varken denna eller SDs tabbe. Det jag ville konstatera är att detta finns i alla läger och säger mer om fenomenet sensationsjournalistik än om själva händelserna.
Båda Magda och Jimmy har gått ut med enkla tydliga svar om hur dom vill att det ska fungera, så det borde vara utagerat. Du själv lyfter, medvetet eller omedvetet, en liknande nyhet kring trollfabriker i ett inlägg tidigare. Även dessa metoder har används av fler partier än SD, men var en sensationsnyhet för bara ett litet tag sedan.
Men vill man hata och leta fel utifrån det politiska perspektiv man har, så gör tidningarna detta enkelt för oss.
Alltså, finns det verkligen någon som tror att de som sympatiserar med SD någonsin skulle erkänna att partiet är i kris?
Alltså, finns det verkligen någon som tror att de som sympatiserar med SD någonsin skulle erkänna att partiet är i kris?
Javisst är SD i kris. på ett år har 15% av medlemmarna lämnat SD och det är mer än något annat parti.
www.svt.se/nyheter/inrikes/medlemsras-for-liberalerna-storst-tapp-bland-riksdagspartierna