• Anonym (TS)

Är SD i kris?

Är Sverigedemokraterna just nu i en kris med regeringspartierna? 

Ses de seriösa utifrån Åkessons bröllop med minst sagt intressanta gäster.

Vad tycker ni? 

• Svar på tråden Är SD i kris?
  • Daimstruten
    KillBill skrev 2024-10-13 15:38:34 följande:
    Varför kan du inte hålla dig till sanningen?  S vägrar inte att betala ut pengar utan lovar att alla som blivit lurade av säljarna ska få tillbaka pengarna. Däremot får de som reklamerat köp vänta på utbetalningarna tills dess att det är utträtt vad som har hänt.  
    Du ser på riktigt inga problem med att Magda säger åt dementa att kontakta dom? Och dom som ändå har kontaktat dom har inte fått en spänn utbetalt eller ens bekräftat att dom ska få några pengar. Sossarna borde pudla rejält och bara pröjsa tillbaka. Är skamligt av sossarna att ge sig på dom svagaste i en av deras största väljargrupper. Till och med min pappa som är uppvuxen under sossarnas storhetstid börjar fundera på att rösta på annat nästa gång.
  • KillBill
    Daimstruten skrev 2024-10-13 15:56:07 följande:
    Du ser på riktigt inga problem med att Magda säger åt dementa att kontakta dom? Och dom som ändå har kontaktat dom har inte fått en spänn utbetalt eller ens bekräftat att dom ska få några pengar. Sossarna borde pudla rejält och bara pröjsa tillbaka. Är skamligt av sossarna att ge sig på dom svagaste i en av deras största väljargrupper. Till och med min pappa som är uppvuxen under sossarnas storhetstid börjar fundera på att rösta på annat nästa gång.
    Det är nog bara illasinnade Sverigedemokrater som gör en sådan tolkning. Andra förstår att uppmaningen är riktad till anhöriga och gode män. Utbetalningarna dröjer eftersom det pågår en utredning. 

Vad är din uppfattning om att SD och regeringen avser att låta Postkodlotteriet fortsätta att sälja lotter via telemarketing och via abonnemang trots att många äldre har drabbats av postkodlotteriet aggressiva försäljningsmetoder? 

Hellre Arga Andersson än Kassa Kristersson!
  • KillBill

SD sympatisörerna i tråden kommer aldrig erkänna allvaret i att toppolitiker från Sverigedemokraterna umgås med ledare för kriminella MC gäng.

• Anonym (SD-röstare)
    KillBill skrev 2024-10-13 16:18:44 följande:

SD sympatisörerna i tråden kommer aldrig erkänna allvaret i att toppolitiker från Sverigedemokraterna umgås med ledare för kriminella MC gäng.

Du vill att vi plockar fram bilder på när Magda kramar sin numera politiska vilde som hon försvarade länge med näbbar och klor? Och vad kostade inte Kakabavehs röst??? Vill man hitta nån så principlös att man säljer sin själ för makten så är det bara att slå upp Magdalena Andersson....

Men jag förstår din panik. Sympatiserade jag åt det håll du gör, där så mycket styrdes åt skogen under så många år och till sist fick folket nog, ja då skulle jag också ha panik. Sossarnas och vänsterns storhetsera är över och kommer inte tillbaka. Ingen vill ha deras katastrofala invandringspolitik och kriminaliteten som det medförde, ingen vill ha deras dyra elpolitik, ingen vill ha deras dyra bensinpriser, ingen vill ha deras plastpåseskatt mm mm. 
  • Anonym (SD-röstare)
    Anonym (SD-röstare) skrev 2024-10-13 16:37:21 följande:
    Du vill att vi plockar fram bilder på när Magda kramar sin numera politiska vilde som hon försvarade länge med näbbar och klor? Och vad kostade inte Kakabavehs röst??? Vill man hitta nån så principlös att man säljer sin själ för makten så är det bara att slå upp Magdalena Andersson....

Men jag förstår din panik. Sympatiserade jag åt det håll du gör, där så mycket styrdes åt skogen under så många år och till sist fick folket nog, ja då skulle jag också ha panik. Sossarnas och vänsterns storhetsera är över och kommer inte tillbaka. Ingen vill ha deras katastrofala invandringspolitik och kriminaliteten som det medförde, ingen vill ha deras dyra elpolitik, ingen vill ha deras dyra bensinpriser, ingen vill ha deras plastpåseskatt mm mm. 
    Sorry, glömde nämna MPs medverkan också. Ett parti som numera är så oseriöst att ingen borde vilja ha med dom att göra.
  • KillBill
    Anonym (SD-röstare) skrev 2024-10-13 16:38:38 följande:
    Sorry, glömde nämna MPs medverkan också. Ett parti som numera är så oseriöst att ingen borde vilja ha med dom att göra.
    Du är ute och cyklar när det gäller MP. Partiet har till skillnad mot SD medvind i opinionen och nu har till och med Dagens Industri fått upp ögonen för partiet och i denna ledare så är man positiva till MPs politik 

www.di.se/ledare/har-mp-blivit-de-nya-energirealisterna/

• KillBill
    Anonym (SD-röstare) skrev 2024-10-13 16:37:21 följande:

Till skillnad mot SD så får det politiska konsekvenser när man gör fel val. Jimmie Åkesson och andra SD toppar som har avslöjats med kopplingar till kriminella MC gäng borde i likhet med Jamal El-Haj uteslutas. 
  • Anonym (SD-röstare)

MP plockar inga högerväljare så det är lugnt. Och att det går uppåt för dom lär hänga ihop med att dom inte sitter på makten för när dom gör det så är det katastrof och dom tappar väljare.

KillBill skrev 2024-10-13 16:43:26 följande:
    Du är ute och cyklar när det gäller MP. Partiet har till skillnad mot SD medvind i opinionen och nu har till och med Dagens Industri fått upp ögonen för partiet och i denna ledare så är man positiva till MPs politik 

www.di.se/ledare/har-mp-blivit-de-nya-energirealisterna/

Svar på tråden Är SD i kris?