Anonym (Anna) skrev 2024-10-07 17:49:36 följande:
Skit i dom ,de har själva problem .Jag som bara gått gymnasiet och klarar mig utmärkt själv ,duger inte till vissa män.Men jag bryr mig inte ,jag kan lika gärna vara själv och är oftast inte intresserad!
Jag har ingen högskoleutbildning och jobbar idag med vanliga kontorssysslor/administration. Svarar alltid att jag är pappersvändare när folk frågar om vad jag jobbar med.
Däremot så startade jag + 1 person till ett företag som idag omsätter över 170 miljoner.
Så jag vet hur det fungerar med lagar, regler, ekonomisk redovisning, deklarationer, certifikat, löner, övriga personalfrågor osv. då jag skötte allt sådant.
Sålde min del för några år sedan har därmed en del pengar på banken.
Detta är inget som jag skyltar med för fem öre utan det kommer kanske fram om man lär känna mig. Antingen är folk intresserade av att umgås med mig för att jag är just jag eller inte. Skulle de bli mer benägna att vilja vara med mig när de inser att jag har pengar så är inte jag intresserad av att umgås med dem.
Samma med om de inte vill umgås med mig för att jag har ett simpelt jobb och inte är högskoleutbildad.
Personligen har jag inget utbyte av att umgås med inskränkta och dömande människor oavsett hur många högskolepoäng de må ha.