• Anonym (jaha)

Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?

Henrik Brandao Jönsson blev idag utkastad från en radiostudio efter han gav rådet till osäkra män att åka till Köpenhamn och köpa sex. Han menade att sexköp är helt normalt i de flesta andra länder än Sverige.

Jag förespråkar inte sexköp, men det går inte förneka att förbudet mot sexköp i Sverige gör män mer desperata på nätet, ökar kvinnors valmöjligheter att välja bort män och leder till att många män stängs ute helt från att ha sex (trots att de inte ens hade velat köpa sex om de kunde).

Är det bra att kvinnor bestämmer allt om vilka män som får komma till och vilka som inte får göra det i Sverige? Ska män acceptera att de inte har någon makt att påverka det?

• Svar på tråden Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?
  • nihka
    Anonym (...) skrev 2024-11-01 17:56:28 följande:
    Det som du anser tillägg spelar ingen roll, poängen kvarstår, att det som du drog upp om att någon skrivit i andra trådar har ingenting med mig att göra.
    Nej, det var du som började gaffla om "tillägg" och jag är väldigt ointresserad av dina. De har inget med mig att göra. Ta det med någon som kanske är intresserad. Jag kan ta det med störrre bokstäver om det är svårt att ta in.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (...)
    nihka skrev 2024-11-01 19:10:33 följande:
    Nej, det var du som började gaffla om "tillägg" och jag är väldigt ointresserad av dina. De har inget med mig att göra. Ta det med någon som kanske är intresserad. Jag kan ta det med störrre bokstäver om det är svårt att ta in.
    Nej det var du som började prata om att jag gjort tillägg. För att vara ointresserad så är det vad du nu fokuserat på i flera inlägg, huvudpoängen, som är helt oberoende av några tillägg, bemöter du inte så den kvarstår oemotsagd.
  • nihka
    Anonym (...) skrev 2024-11-01 19:18:42 följande:
    Nej det var du som började prata om att jag gjort tillägg. För att vara ointresserad så är det vad du nu fokuserat på i flera inlägg, huvudpoängen, som är helt oberoende av några tillägg, bemöter du inte så den kvarstår oemotsagd.
    Nej, det var du. Prova att läsa bakåt. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (...)
    nihka skrev 2024-11-01 19:53:21 följande:
    Nej, det var du. Prova att läsa bakåt. 
    Jag skrev tillägg eftersom du skrev om egenproducerade tillägg. Och det spelar ändå ingen roll för huvudpoängen.
  • Anonym (Ge dig)

Med tanke på att det ts menar är ifall kvinnor har rätt att själv bestämma vem hon inte vill ligga med. Det var iallafall det jag fick som svar när jag skrev att kvinnor inte bestämmer vilka män som får sex utan bara bestämmer vilka män hon själv inte vill ligga med.

• Faile
    Anonym (jaha) skrev 2024-10-29 01:09:09 följande:
    Det är nog väldigt viktigt för personers välmående och prestationsförmåga i övrigt. Finns många studier på det.
    Oavsett hur du får det? 
    Sluta jiddra, börja trolla!
  • Anonym (...)
    Faile skrev 2024-11-01 21:46:04 följande:
    Oavsett hur du får det? 
    TS vill förbjuda aborter och ha lagar för dejtingappar så det blir till männens fördel
  • nihka
    Anonym (...) skrev 2024-11-01 19:18:42 följande:
    Du tycks inte klara av att ta in att någon har fått otaliga svar från en rad olika personer att sex inte är ett behov som man har rätt att få tillfredsställt av andra och började gaffla om tillägg.
    NIHKA SKREV 2024-10-20 16:52:31 FÖLJANDE:
    inget behov...som man har rätt att få tillfredsställt.
    Jag är inte intresserad av dina egenproducerade tillägg. Jag diskuterar vad han berättade om
Svar på tråden Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?