• Anonym (jaha)

Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?

Henrik Brandao Jönsson blev idag utkastad från en radiostudio efter han gav rådet till osäkra män att åka till Köpenhamn och köpa sex. Han menade att sexköp är helt normalt i de flesta andra länder än Sverige.

Jag förespråkar inte sexköp, men det går inte förneka att förbudet mot sexköp i Sverige gör män mer desperata på nätet, ökar kvinnors valmöjligheter att välja bort män och leder till att många män stängs ute helt från att ha sex (trots att de inte ens hade velat köpa sex om de kunde).

Är det bra att kvinnor bestämmer allt om vilka män som får komma till och vilka som inte får göra det i Sverige? Ska män acceptera att de inte har någon makt att påverka det?

• Svar på tråden Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?
  • nihka
    Anonym (...) skrev 2024-10-26 11:52:00 följande:

nej jag har inte tjatat om det, nu blandar du nog ihop mig med någon annan. 

Jo, jag har både läst och hört IRL de som påstår att sex är inget behov. Sen att du verkar tro att det inte existerar något annat än de trådar som just du läst, är inte mitt problem.

Inte mitt problem att incels på FL tjatar om att de inte får knulla.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Anonym (...)
    nihka skrev 2024-10-26 12:03:22 följande:
    Inte mitt problem att incels på FL tjatar om att de inte får knulla.
    Nähä men jag har fortfarande hört folk säga att sex är inget behov. Vad du läst på FL förändrar inte det.
  • nihka
    Anonym (...) skrev 2024-10-26 12:12:21 följande:
    Nähä men jag har fortfarande hört folk säga att sex är inget behov. Vad du läst på FL förändrar inte det.
    Nähä. Fortfarande inte mitt problem att incels på FL tjatar om att de inte får knulla.
  • Anonym (...)
    nihka skrev 2024-10-26 12:19:27 följande:
    Nähä. Fortfarande inte mitt problem att incels på FL tjatar om att de inte får knulla.
    Har ingenting att göra med vad jag skrev.
  • nihka
    Anonym (...) skrev 2024-10-26 12:45:09 följande:
    Har ingenting att göra med vad jag skrev.
    Fortfarande gäller att det inte är mitt problem att incels på FL tjatar om att de inte får knulla.

Om du vill försvara skiten så varsågod.
  • Anonym (...)
    nihka skrev 2024-10-26 12:57:00 följande:
    Fortfarande gäller att det inte är mitt problem att incels på FL tjatar om att de inte får knulla.

Om du vill försvara skiten så varsågod.
    Har jag sagt det då eller varför tar du det med mig?
  • nihka
    Anonym (...) skrev 2024-10-26 13:03:37 följande:
    Har jag sagt det då eller varför tar du det med mig?

Om du vill försvara skiten så varsågod. Det inte är mitt problem att incels på FL tjatar om att de inte får knulla.
  • Anonym (...)
    nihka skrev 2024-10-26 19:32:27 följande:

Om du vill försvara skiten så varsågod. Det inte är mitt problem att incels på FL tjatar om att de inte får knulla.
    Vad har dessa att göra med vad jag skrev? Vad du läst andra skriva på FL kan du inte hålla emot mig. Det får du ta med dem.
  • nihka
    Anonym (...) skrev 2024-10-26 20:17:50 följande:
    Vad har dessa att göra med vad jag skrev? Vad du läst andra skriva på FL kan du inte hålla emot mig. Det får du ta med dem.
    Försvara skiten allt du orkar. Det finns gott om incels på FL som gnäller över att de inte får knulla så du har att göra.
  • Anonym (...)
    nihka skrev 2024-10-26 20:32:02 följande:
    Försvara skiten allt du orkar. Det finns gott om incels på FL som gnäller över att de inte får knulla så du har att göra.
    Nej tack det kan du göra själv om du nu är så intresserad. Det där har ingenting med mig att göra.
Svar på tråden Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?