Att det skulle vara "våldtäkt" då en man köper sex av en kvinna, som i samtycke gör detta för att tjäna pengar, är enligt min åsikt feministiskt dravel.
När en man bjuder ut en kvinna för dyra pengar, bjuder på underhållning, drinkar, fin middag och vin... de har sex efteråt. Är det också våldtäkt?
I Nederländerna finns det prostituerade kvinnor som specialicerat sig på att hjälpa handikappade män att få sexuell stimulans mot betalning. Det handlar om män som kan ha extremt svårt att kunna inleda en relation med en kvinna. Är detta våldtäkt?
När en tjej går till en massör för att betala och få yoni-massage för att få orgasm. Är detta våldtäkt? Vi hade ett antal kvinnliga influencers som för ett par år sedan bedyrade hur härlig denna upplevelse var (inkl Bianca Ingrosso).
Min åsikt är att vuxna människor ska få göra vad de sexuellt vill tillsammans, så länge det finns samtycke... även om det sker en ekonomiskt transaktion i samband med detta. Det är inte något som staten eller oliktänkande ska styra över, så som är fallet idag.
Om en person på något sätt tvingas av en annan person att utföra sexuella tjänster mot betalning (trafficking och liknande). Då anser jag att det är grovt fel, men då handlar det inte om samtycke.
Personligen så har jag sex med min fru (hon är helt fantastisk), och har ingen önskan om att umgås med prostiterade. Det är själva tanken på att staten ska hålla på med att styra och ställa med medborgares sexliv utifrån just nu gällande moraliska värderingar hos vissa grupper i samhället.
Ibland blir det alldeles för mycket PK över det hela, så till den milda grad att det inte ens är tillåtet att ha en annan åsikt i frågan än vad som ligger i linje med vår lagstiftning.