Snälla, snälla hjälp mig ...
Jag har en svår ätstörning som gör att jag under större delen av mitt liv åkt ut och in på psyket, för slutenvård. Jag är så trött på skiten! Jag inser ju att det inte är bra att ligga på bmi 10, samtidigt står jag inte ut med den smällfeta kropp jag har varje gång jag avslutat en inläggning. Finns det något sätt man kan bara ta ett "kaloripiller" för att hålla vikten, men utan att magen ständigt är full av mat??? Jag inser också att jag kommer att vara lika tjock rent allmänt om jag håller den vikt som vården vill att jag ska hålla, oavsett om det sker m hjälp av mat eller m hjälp av ett piller, men det hade iaf varit lite bättre om jag inte dessutom behövde stoppa i mig så mycket mat och hela tiden ha en proppfull mage. Jag vet att min fråga är sjuk (och att det jag frågar efter antagligen inte existerar), men jag är verkligen desperat, och detta är mitt sätt att försöka hitta ett sätt att inte vara så destruktiv men samtidigt göra det lite mindre jobbigt, så snälla döm mig inte! Och just det: så klart finns det näringsdrycker, men tanken på att dricka 5-6 nd om dagen är inte mer lockande den ... så, som sagt: ett piller! Det hade varit räddningen.