• Mirre99

BF Juli 2025

Hej! För oss som gjorde allt för att lyckas med en graviditet juni 2025, men tant röd valde komma iallafall..så det blir nya tag snart!
    Startar en tråd om man vill följas åt att planera bf juli 2025 istället 😃

• Svar på tråden BF Juli 2025
  • smiliiisen
    Anonym (Försöker?) skrev 2024-10-26 11:09:10 följande:
    Jag har exakt samma vita flytningar igår kväll. Har lite miljöer i ryggen och mår illa. Precis som du analyserar in i minsta detalj. Mannen börjar nog tröttna på mina reflektioner🤣
    Det är såå jobbigt. Har två barn sedan tidigare + ett missfall bakom mig så tänkte den här gången att jag skulle ta det coolt och inte tänka så mycket. Det gick ju bra 🙈
    Flytningarna fortsätter för mig och än så länge ingen mens. Det som får mig att tänka att det är kört även den här månaden är att med samtliga 3 graviditeter jag haft har jag plussat 4-6 dagar före BIM.. 
  • Mirre99

Cykeldag 29 imorgon och jag har konstigt nog senaste kvällarna känt mig blossande röd/varm i ansiktet? har temperatur höjning också. Någon mer med detta symtom?
    Har också haft en del flytningar denna veckan.

Fick mens senaste cykeln på dag 33. Så får vänta några dagar till innan jag isåfall vågar mig på ett test Skäms

• Anonym (Försöker…)
    smiliiisen skrev 2024-10-26 17:08:21 följande:
    Det är såå jobbigt. Har två barn sedan tidigare + ett missfall bakom mig så tänkte den här gången att jag skulle ta det coolt och inte tänka så mycket. Det gick ju bra 🙈
    Flytningarna fortsätter för mig och än så länge ingen mens. Det som får mig att tänka att det är kört även den här månaden är att med samtliga 3 graviditeter jag haft har jag plussat 4-6 dagar före BIM.. 
    Åh förstår det. Men man kan ju få plus sent också! Flera dagar efter BIM. Mina spottings försvann och jag hoppas på att mensen håller sig borta..
  • smiliiisen
    Mirre99 skrev 2024-10-26 19:42:59 följande:

Cykeldag 29 imorgon och jag har konstigt nog senaste kvällarna känt mig blossande röd/varm i ansiktet? har temperatur höjning också. Någon mer med detta symtom?
    Har också haft en del flytningar denna veckan.

Fick mens senaste cykeln på dag 33. Så får vänta några dagar till innan jag isåfall vågar mig på ett test Skäms

Är också på cykeldag 29 idag, känner mig varm i allmänhet. Resten av familjen fryser och jag svettas här hemma 😅
    Min app (Flo) flyttar bara fram startdatumet för mens när den inte kommer har jag märkt, så BIM för mig var den 25e, dvs BIM +4 idag. Mer ryggvärk idag så jag skulle tro att mensen kommer idag eller imorgon. Fortfarande negativa test. 
    Hur går det för er andra? 
  • Mirre99
    smiliiisen skrev 2024-10-27 09:22:00 följande:
    Är också på cykeldag 29 idag, känner mig varm i allmänhet. Resten av familjen fryser och jag svettas här hemma 😅
    Min app (Flo) flyttar bara fram startdatumet för mens när den inte kommer har jag märkt, så BIM för mig var den 25e, dvs BIM +4 idag. Mer ryggvärk idag så jag skulle tro att mensen kommer idag eller imorgon. Fortfarande negativa test. 
    Hur går det för er andra? 
    Spännande att vi är på samma cykeldag! brukar din mens vara regelbunden annars? 
  • smiliiisen
    Mirre99 skrev 2024-10-27 14:43:13 följande:
    Spännande att vi är på samma cykeldag! brukar din mens vara regelbunden annars? 
    Ja hyfsat iaf, förra månaden kom den 3 dagar för tidigt men den brukar nog komma runt cykeldag 26. Men som jag trodde på morgonen så kom den idag 🙃 så nu håller jag tummarna för november istället!
  • Ninja85

Jag plussade igår, på dag 27 i cykeln. Har 27-30 dagars cykel så oklart på vilken BIM-dag. Det finns nu en FB-grupp för oss som har BF i juli 2025 🥰

• Anonym (Första försöket)
    Mirre99 skrev 2024-10-25 22:09:31 följande:
    Hur har det gått? har du vågat dig på ett test eller stämde din magkänsla om mensen? 
    Magkänslan stämde tyvärr.

Blev också väldigt förvirrad när jag loggade första dagen på mensen i Flo appen.. då flyttades datumet för ägglossning från 9/10 till 14/10.. vilket betyder att vi missade ägglossningen totalt.

Har inte heller lyckats med ägglossningstes, så ska prova på att hemma denna runda istället ☺️
  • Mirre99
    smiliiisen skrev 2024-10-27 19:14:32 följande:
    Ja hyfsat iaf, förra månaden kom den 3 dagar för tidigt men den brukar nog komma runt cykeldag 26. Men som jag trodde på morgonen så kom den idag 🙃 så nu håller jag tummarna för november istället!
    Åh typiskt! men du får se mensen såsom att så fort den är över, så är det nya tag. Om det känns peppande vet jag inte. Men det är lite så jag känner..om det inte blivit något kan ju mensen få komma. Annars hoppas jag på plus denna gång.

CD 31 för min del imorgon och jag har haft halsbränna som kommit och gått idag. Fick min mens på cd 33 senaste cykeln. Målet är att gå förbi cd 33 om jag ska faktiskt våga att börja hoppas på riktigt.  
  • Mirre99
    Ninja85 skrev 2024-10-27 20:28:09 följande:

Jag plussade igår, på dag 27 i cykeln. Har 27-30 dagars cykel så oklart på vilken BIM-dag. Det finns nu en FB-grupp för oss som har BF i juli 2025 🥰

Åh så kul! Stort grattis  Glad
    Och kul att du kunnat plussa på dag 27. Känns som allas kroppar är olika och hur känslig man är för graviditetshormonet? Märker du av några symtom?

Jag plussade på dag 40 med min förstfödda (testen innan dess var negativa).
    CD 31 imorgon och ännu ingen mens. Fick den på dag 33 senaste cykeln. 
Svar på tråden BF Juli 2025