Inlägg från: Anonym (Försöker…) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Försöker…)

BF Juli 2025

Vi har precis börjat försöka. Idag är det dag 29 i cykeln (brukar vara mellan 28-30). Fått spottings men har ingen övrig PMS. Negativt test. Hoppas ännu men känns hopplöst 😔

• Anonym (Försöker…)
    smiliiisen skrev 2024-10-26 09:32:48 följande:
    Min app måste haft en bugg för nu visar den BIM idag, vilket känns mer troligt nu när jag räknat efter. Så dessa dagar där jag gått och trott att jag varit sen har jag alltså inte varit det 🙈 
    Tog i vilket fall ett test i morse, negativt det med. Molvärken i rygg och mage är kvar så återstår att se om det är mens på g eller inte. Har mer flytningar den här gången, tjocka vita men luktlösa. Inte lagt märke till att jag haft såna tidigare innan mens, men brukar ju i vanliga fall inte analysera vartenda symtom heller 😅
    Jag har exakt samma vita flytningar igår kväll. Har lite miljöer i ryggen och mår illa. Precis som du analyserar in i minsta detalj. Mannen börjar nog tröttna på mina reflektioner🤣
  • Anonym (Försöker…)
    smiliiisen skrev 2024-10-26 17:08:21 följande:
    Det är såå jobbigt. Har två barn sedan tidigare + ett missfall bakom mig så tänkte den här gången att jag skulle ta det coolt och inte tänka så mycket. Det gick ju bra 🙈
    Flytningarna fortsätter för mig och än så länge ingen mens. Det som får mig att tänka att det är kört även den här månaden är att med samtliga 3 graviditeter jag haft har jag plussat 4-6 dagar före BIM.. 
    Åh förstår det. Men man kan ju få plus sent också! Flera dagar efter BIM. Mina spottings försvann och jag hoppas på att mensen håller sig borta..
Svar på tråden BF Juli 2025