Inlägg från: smiliiisen |Visa alla inlägg
  • smiliiisen

BF Juli 2025

Kul, jag följs gärna åt! Hade ägglossning igår, testade med ägglossningstest. Så bim är den 23e 🙂

• smiliiisen

Nä känner inte av något direkt. Har haft lite molvärk men det hade jag förra månaden också och då dök ju tant röd upp.. Försöker att inte tänka för mycket på det för jag är rädd att jag inbillar mig, men det är ju lättare sagt än gjort 😉

• smiliiisen
    Mirre99 skrev 2024-10-17 20:40:39 följande:
    Spännande!😃
    När tänker du ta ett test? på BIM dagen, tidigare eller senare?
    Tog ett sånt där ultratidigt från CB idag, det var negativt 😔 Nu tänker jag vänta till BIM innan jag testar igen. När har du BIM? 
  • smiliiisen
    Mirre99 skrev 2024-10-21 20:37:32 följande:

Min mens är lite oregelbunden. Men skulle gissa på någongång i slutet på nästa vecka.

Snart BIM för dig? Hur känns det?

Lite molvärk och illamående i morse, i övrigt ingenting. Är dock inställd på att mensen kommer, magkänslan säger det.. 
  • smiliiisen
    Anonym (Chipset) skrev 2024-10-22 08:05:49 följande:

Hej! Får mens varje månad men kan variera ett par dagar. Har inte tagit något ÄL-test eller liknande, har två appar att gå efter (som förutsätter ÄL och förutspår BIM). En app säger bi på torsdag, en på söndag. 

Har i alla fall precis fått ett positivt graviditetstest🎈Borde bli en början på juli-bebis. Nu börjar dock veckor/månader av konstant oro att det inte ska gå vägen. Men ska försöka vara glad i stället för att oroa mig för något som ännu inte hänt. Ska också låta bli att läsa i diverse forum om just mf osv. 

Hur har det gått för er andra i tråden? Några symtom dller känningar?

Grattis till ditt plus! 🥳 vilka symtom hade du innan? 
  • smiliiisen
    Mirre99 skrev 2024-10-25 22:13:09 följande:
    Åh..fattar känslan. Du kanske kan ta om testet snart :)
    Håller tummarna!
    Min app måste haft en bugg för nu visar den BIM idag, vilket känns mer troligt nu när jag räknat efter. Så dessa dagar där jag gått och trott att jag varit sen har jag alltså inte varit det 🙈 
    Tog i vilket fall ett test i morse, negativt det med. Molvärken i rygg och mage är kvar så återstår att se om det är mens på g eller inte. Har mer flytningar den här gången, tjocka vita men luktlösa. Inte lagt märke till att jag haft såna tidigare innan mens, men brukar ju i vanliga fall inte analysera vartenda symtom heller 😅
  • smiliiisen
    Anonym (Försöker?) skrev 2024-10-26 11:09:10 följande:
    Jag har exakt samma vita flytningar igår kväll. Har lite miljöer i ryggen och mår illa. Precis som du analyserar in i minsta detalj. Mannen börjar nog tröttna på mina reflektioner🤣
    Det är såå jobbigt. Har två barn sedan tidigare + ett missfall bakom mig så tänkte den här gången att jag skulle ta det coolt och inte tänka så mycket. Det gick ju bra 🙈
    Flytningarna fortsätter för mig och än så länge ingen mens. Det som får mig att tänka att det är kört även den här månaden är att med samtliga 3 graviditeter jag haft har jag plussat 4-6 dagar före BIM.. 
  • smiliiisen
    Mirre99 skrev 2024-10-26 19:42:59 följande:

Cykeldag 29 imorgon och jag har konstigt nog senaste kvällarna känt mig blossande röd/varm i ansiktet? har temperatur höjning också. Någon mer med detta symtom?
    Har också haft en del flytningar denna veckan.

Fick mens senaste cykeln på dag 33. Så får vänta några dagar till innan jag isåfall vågar mig på ett test Skäms

Är också på cykeldag 29 idag, känner mig varm i allmänhet. Resten av familjen fryser och jag svettas här hemma 😅
    Min app (Flo) flyttar bara fram startdatumet för mens när den inte kommer har jag märkt, så BIM för mig var den 25e, dvs BIM +4 idag. Mer ryggvärk idag så jag skulle tro att mensen kommer idag eller imorgon. Fortfarande negativa test. 
    Hur går det för er andra? 
  • smiliiisen
    Mirre99 skrev 2024-10-27 14:43:13 följande:
    Spännande att vi är på samma cykeldag! brukar din mens vara regelbunden annars? 
    Ja hyfsat iaf, förra månaden kom den 3 dagar för tidigt men den brukar nog komma runt cykeldag 26. Men som jag trodde på morgonen så kom den idag 🙃 så nu håller jag tummarna för november istället!
Svar på tråden BF Juli 2025