BF Juli 2025
Kul, jag följs gärna åt! Hade ägglossning igår, testade med ägglossningstest. Så bim är den 23e 🙂
Kul, jag följs gärna åt! Hade ägglossning igår, testade med ägglossningstest. Så bim är den 23e 🙂
Nä känner inte av något direkt. Har haft lite molvärk men det hade jag förra månaden också och då dök ju tant röd upp.. Försöker att inte tänka för mycket på det för jag är rädd att jag inbillar mig, men det är ju lättare sagt än gjort 😉
Min mens är lite oregelbunden. Men skulle gissa på någongång i slutet på nästa vecka.
Snart BIM för dig? Hur känns det?
Hej! Får mens varje månad men kan variera ett par dagar. Har inte tagit något ÄL-test eller liknande, har två appar att gå efter (som förutsätter ÄL och förutspår BIM). En app säger bi på torsdag, en på söndag.
Har i alla fall precis fått ett positivt graviditetstest🎈Borde bli en början på juli-bebis. Nu börjar dock veckor/månader av konstant oro att det inte ska gå vägen. Men ska försöka vara glad i stället för att oroa mig för något som ännu inte hänt. Ska också låta bli att läsa i diverse forum om just mf osv.
Hur har det gått för er andra i tråden? Några symtom dller känningar?
BIM idag, testade med CB ultratidigt digitalt men det var negativt 😔
Cykeldag 29 imorgon och jag har konstigt nog senaste kvällarna känt mig blossande röd/varm i ansiktet? har temperatur höjning också. Någon mer med detta symtom?
Har också haft en del flytningar denna veckan.
Fick mens senaste cykeln på dag 33. Så får vänta några dagar till innan jag isåfall vågar mig på ett test