• Mirre99

BF Juli 2025

Hej! För oss som gjorde allt för att lyckas med en graviditet juni 2025, men tant röd valde komma iallafall..så det blir nya tag snart!
    Startar en tråd om man vill följas åt att planera bf juli 2025 istället 😃

• Svar på tråden BF Juli 2025
  • Anonym (Plus28)
    Anonym (Plus28) skrev 2024-11-04 18:29:33 följande:

Plussade 11 dagar efter ÄL på CD28. Väntar vårt allra första barn och jag är nu i vecka 5+6. Väntad BF 29 juni- 1 juli beroende på vilken app man frågar, så vet inte om jag hör hemma i tråden

Menade 29 juni - 3 juli
  • Mirre99
    Anonym (Miss26) skrev 2024-11-04 12:13:35 följande:

Tyvärr kom min mens idag, har haft det på känn sedan i onsdags när mina vanliga symtom smög sig på, humörsvängningarna 😅 Testade för säkerhets skull idag innan mensen kommit och det var negativt. Känns ändå skönt nu att den kom, det är en sak att vänta på bim eller plus men när man är ganska säker på att det inte gått och ska behöva vänta på mens och att få börja nästa cykel var jag inte så glad i. Så nu! Äntligen, detta kan vara min vecka 1 🥰 

Lycka till alla andra ❤️ 

Åhh! Min mens kom också idag tyvärr, så det blir att försöka igen 🥲. Men man får se det som att, det var inte menat denna gång & hoppas på att det går bättre kommande cykel! Kram 💗
  • Mirre99
    Anonym (Plus28) skrev 2024-11-04 18:29:33 följande:

Plussade 11 dagar efter ÄL på CD28. Väntar vårt allra första barn och jag är nu i vecka 5+6. Väntad BF 29 juni- 1 juli beroende på vilken app man frågar, så vet inte om jag hör hemma i tråden

Stort grattis!😍
  • MG98

Hej hallå! 

Igår plussade jag efter lite om och men, bara 11d efter äl och hade dessutom lite spotting kanske en nidblödning. 

Nu väntar en låååång väntan med oro och nervositet! 

Härligt med en sådan grupp där man kan prata med er som sitter i samma båt. 😇 

• Diklofenak
    MG98 skrev 2024-11-05 10:18:01 följande:

Hej hallå! 

Igår plussade jag efter lite om och men, bara 11d efter äl och hade dessutom lite spotting kanske en nidblödning. 

Nu väntar en låååång väntan med oro och nervositet! 

Härligt med en sådan grupp där man kan prata med er som sitter i samma båt. 😇 

Grattis :) Det är verkligen jobbigt och nervöst i början, de första dagarna känns oändligt långa och man funderar på hur allt ska bli, iallafall för mig.

Lite mer än en vecka sedan jag plussade, imorgon är det 5+0 om jag räknat rätt, en gräns som det är skönt att passera eftersom jag fick senaste missfallet då. 
  • MG98
    Diklofenak 

Tack detsamma! Ja, jag är bara på 3+4 så nästan orimligt tidigt. Ska försöka ligga väldigt lågt iaf ett par veckor till 😊 

• Fyratassar

Hej!
    Hängt 7 månader  bakom kulisserna här på familjeliv men tänkte börja vara lite aktiv här då jag plussade idag, efter många månaders strävan. Nu vet jag att jag fungerar. Mitt 3e barn blir detta, dock inte varit gravid på 9 år så känner mig ringrostig.😅

• Anonym (Syskonlängtan)

Hej allihopa!! Någon mer gravid som bokat tidigt ultraljud? (VUL)
    Jag ska på ett 2/12 och då är jag i vecka 8 (ish 7+5)

Väntar med spänning!! Och mycket oro.. det var på ett sånt besök jag sist fick reda på att vi hade fått en MA

• MG98
    Anonym (Syskonlängtan) skrev 2024-11-07 09:52:10 följande:

Hej allihopa!! Någon mer gravid som bokat tidigt ultraljud? (VUL)
    Jag ska på ett 2/12 och då är jag i vecka 8 (ish 7+5)

Väntar med spänning!! Och mycket oro.. det var på ett sånt besök jag sist fick reda på att vi hade fått en MA

Hej! Nej hur gör man? Är det någon man får bara för att man önskar det? För annars är det väl inte förrän runt v 12 (kub) som man erbjuds ul? Jag är bara 3+5 och hade egentligen tänkt vänta med inskrivning mm. tills man är vid v 5 iaf. 
    Min sambos mamma och mormor kommer på besök i December och är då i v8 ungefär, vi hade gärna kunnat berättat för dom då men vill isf ha gjort ett ul innan så allt ser bra ut. Vill kanske inte berätta om det t.ex. inte finns ett hjärtslag. Jag träffar dom kanske bara 1-2 gånger om året så hade varit fint att få berätta face to face 🥹 

Svar på tråden BF Juli 2025