• Anonym (singeln)

Han behöver stöd

Fick kontakt med en gullig kille på en dejtingsajt men så visar det sig att han är sambo, han säger då att han får inget sex och ingen intellektuell stimulans av henne och därför söker en kvinna han kan få det av. Det är inget jag är intresserad av, det upplägget, svarar jag då. Då säger han att han vet han borde lämna men behöver stöd??? Men du verkar ha bestämt dig, säger han till mig???? Vill han egentligen att jag stödja honom att lämna henne tänker jag då. Jag vet ärligt talat inte vad jag ska svara på det här 

• Svar på tråden Han behöver stöd
  • Anonym (Sluta)
    Dobermannd skrev 2024-09-28 19:13:38 följande:
    "avregistrera dig. Du fixar inte nätdejting" 

Fast det verkar som att du gör det ju..? 

En sån kommentar är lika intressant som den är onödig. 

Men skulle vilja svara "Är du dum i hela huvudet?" på det inlägget.. Men gör man det här inne, så vet man att den bara anmäler det. 
    Om TS funderar på att vara ett stöd för en kille som försöker vara otrogen så är inte nätdejting något för henne. Hon kommer att bli utnyttjad och förnedrad.

Och att skriva att du vill fråga om jag "är dum i hela huvudet" är precis samma sak som att skriva det.
  • Anonym (Sluta)
    Anonym (singeln) skrev 2024-09-28 19:34:15 följande:
    Så bara singelmän får förvänta sig stöd från okända kvinnor på nätet eller hur ska jag tolka som kommentar?
    Tror du att dejtingappar är dit man vänder sig om man har problem i sin relation? Vad kan man mer göra där? Få stöd med ekonomin kanske?

• Anonym (Tvillingmorsan)
    Anonym (singeln) skrev 2024-09-28 19:14:38 följande:
    Ja det tänkte jag lite också, om det kan vara så att han inte klarar sig själv? Det verkar ju lite så. Och känns inte så attraktivt direkt

Ja det var väl ungefär det jag skrev men så skrev han som han gjorde. Och jag har sen inte svarat något mer och han kanske inte skriver mer heller

Han klarar sig säkert själv, men han vill inte vara själv.

Två olika saker. 

Han har säkert flera håvar ute. Du är förmodligen inte den enda han har kontakt med. Han hoppas väl att någon nappar.

Generellt skulle jag inte rekommendera en osjälvständig singelman heller, eller någon med mycket problem. Vi har alla våra problem, men man bör vara någorlunda stabil och självständig innan man inleder en ny relation. 

• Dobermannd
    Anonym (Sluta) skrev 2024-09-28 19:45:48 följande:
    Tror du att dejtingappar är dit man vänder sig om man har problem i sin relation? Vad kan man mer göra där? Få stöd med ekonomin kanske?
    Att lära sig att träffa lite folk? Kanske något du skulle mått bra av?
  • Anonym (singeln)
    Anonym (Sluta) skrev 2024-09-28 19:44:14 följande:
    Om TS funderar på att vara ett stöd för en kille som försöker vara otrogen så är inte nätdejting något för henne. Hon kommer att bli utnyttjad och förnedrad.

Och att skriva att du vill fråga om jag "är dum i hela huvudet" är precis samma sak som att skriva det.
    Vart skrev jag att jag funderar på att göra det? Föresten har jag inte bett någon av er om hjälp med om jag bör nätdejta eller inte så håll er till topic tack och sluta spåra ur tråden med era irrelevanta åsikter 
  • Anonym (singeln)
    Anonym (Sluta) skrev 2024-09-28 19:45:48 följande:
    Jag menade stöd allmänt. Det brukar väl höra till ett förhållande iallafall som jag tänker mig. Det är förhållande man söker på en dejtingapp. Och det finns säkert de som hjälper varandra med tex ekonomi också i ett par
  • Anonym (Sluta)
    Anonym (singeln) skrev 2024-09-28 20:11:06 följande:
    Jag menade stöd allmänt. Det brukar väl höra till ett förhållande iallafall som jag tänker mig. Det är förhållande man söker på en dejtingapp. Och det finns säkert de som hjälper varandra med tex ekonomi också i ett par
    Ja, man ger varandra stöd i en relation. Han bör därmed vända sig till sin tjej.
  • Anonym (Sluta)
    Dobermannd skrev 2024-09-28 20:05:41 följande:
    Att lära sig att träffa lite folk? Kanske något du skulle mått bra av?
    Tack för tipset, är dock gift så håller mig borta från dejtingsajter. Kanske något du också nog skulle må bra av?
  • Dobermannd
    Anonym (Sluta) skrev 2024-09-28 20:17:32 följande:
    Tack för tipset, är dock gift så håller mig borta från dejtingsajter. Kanske något du också nog skulle må bra av?
    Ah jag förstår, det var länge sen du träffa någon..
  • Anonym (singeln)
    Anonym (Sluta) skrev 2024-09-28 20:16:34 följande:
    Ja, man ger varandra stöd i en relation. Han bör därmed vända sig till sin tjej.
    Ska han be henne om stöd för att lämna henne?
Svar på tråden Han behöver stöd