Vad tycker du om att mannen har mage?
Sexigt, neutralt eller lustdödande?
Sexigt, neutralt eller lustdödande?
Det är inget konstigt att ha platt mage vid 47 om man tar hand om sin kropp och ser över sitt matintag.
Min svåger är över 50 och är lång, smal och ser bra ut. Ingen övervikt någonstans vilket även kan sägas om min syster och min mor på 70+.
Ingen av dem har heller någonsin varit överviktiga utan snarare har de haft sunda vanor under hela livet.
Är kroppen van sen en längre tid att bli övergödd med dåliga livsmedel så kan det möjligen bli lite svårare med omställningen. Jag lyckades dock med detta, trots tidigare ovanor och min ålder. Folk har alltid såna dumma ursäkter till sin egen brist på disciplin.
Menar du en kalaskula eller bara ngr cm hull?
Hull gillar jag - tänk skogshuggare, en redig bitig karl som är liiite mjuk utanpå.
Kalaskula/fetma går helt bort.
En vanlig pappamage eller bukfetma?
En vanlig pappamage eller bukfetma?
En mage är förutsättning känner jag. Skulle ju se jättekonstigt ut om benen började direkt under bröstkorgen..?
OBS: ej funkofobisk: undrar genuint hur man överlever utan mage, var smälts maten?
En mage är förutsättning känner jag. Skulle ju se jättekonstigt ut om benen började direkt under bröstkorgen..?
OBS: ej funkofobisk: undrar genuint hur man överlever utan mage, var smälts maten?