• Anonym (Ledbelly)

Vad tycker du om att mannen har mage?

Sexigt, neutralt eller lustdödande?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker du om att mannen har mage?
  • Cathariiina
    Anonym skrev 2024-09-26 18:51:37 följande:

Har inga problem med det så länge den inte är jättestor. 

Hoppas alla som tycker att det är äckligt och motbjudande är helt perfekta själva. 

Ja, fast skillnaden är att en jättekagge alltid är självförvållad, medan många andra skönhetsfel inte är det. En kvinna kan t.ex. inte rå för om hon får små bröst av genetiska orsaker, och hon kan inte heller rå för om hennes bröst blivit uttänjda och slappa efter flera graviditeter och amningar. D.v.s. - kvinnor skulle förstås kunna sluta föda barn och amma, men då är vår art snart utdöd. 
  • Anonym (-)
    Anonym skrev 2024-09-26 18:51:37 följande:

Har inga problem med det så länge den inte är jättestor. 

Hoppas alla som tycker att det är äckligt och motbjudande är helt perfekta själva. 

Det handlar inte om att vara "perfekt" utan om att bry sig om vitala ting som hälsa och utseende.

Att skylla på åldern är en klen ursäkt. Det finns faktiskt äldre män utan bukfläsk och man väljer själv sina egna mat och träningsvanor. Med undantag för sjuka personer som inte har möjlighet att träna. Då blir det istället extra viktigt att se till kosten.
  • Anonym (gg)

röstar inte, men han jag gillar har lite mage, väldigt många kvinnor 23-50 vill ha honom ändå, och han är varken rik eller skitsnygg. Mer har en sexig personlighet och är intelligent.

• Anonym (Ih)
    Anonym (Ledbelly) skrev 2024-09-26 19:13:51 följande:
    Vad menar du med att det inte är ett ålderstecken? Bland 20-åringar är det mycket mer ovanligt med stor mage jämfört med 55-åringar. Det är min erfarenhet, men du kanske har andra uppgifter?
    Ett åldertecken är till exempel rynkor. Något som kommer automatiskt med åldern. En mage har du ätit dig till. Att fler äter sig till mage när de blir äldre betyder inte att det är ett ålderstecken.
  • Krassekrisse

Jag tycker det är fördelaktigt om min partner har mage. Jag föredrar att alla kroppsdelar finns på plats. 

• Anonym (HmJ)
    Anonym (HmJ) skrev 2024-09-26 20:11:47 följande:

Oattraktivt

Och ohälsosamt 
  • K4tt

Vet inte vad det är för storlek på mage du menar men förr trodde jag att d va smala killar jag föredrog... har märkt med åren (39 nu) att det är riktigt mysigt med lite hull.

Min kille har typ Large men lite hull på magen, breda fotbollslår o fast stjärt. Han har muskler o är sexy as hell. Skulle inte byta ut honom mot någon gymkille tex. 😆

Tycker det är sexigt när man är bekväma i sin kropp även med lite mage. För bekväm så som utstrålar att dom är lite snyggare än alla andra är däremot oattraktivt.

• Anonym
    Cathariiina skrev 2024-09-26 19:45:11 följande:
    Ja, fast skillnaden är att en jättekagge alltid är självförvållad, medan många andra skönhetsfel inte är det. En kvinna kan t.ex. inte rå för om hon får små bröst av genetiska orsaker, och hon kan inte heller rå för om hennes bröst blivit uttänjda och slappa efter flera graviditeter och amningar. D.v.s. - kvinnor skulle förstås kunna sluta föda barn och amma, men då är vår art snart utdöd. 
    Nej men en jättekagge är uteslutet, visar bara på att personen skiter i hur den ser ut och hur kroppen mår.
  • Anonym
    Anonym (-) skrev 2024-09-26 20:24:19 följande:
    Det handlar inte om att vara "perfekt" utan om att bry sig om vitala ting som hälsa och utseende.

Att skylla på åldern är en klen ursäkt. Det finns faktiskt äldre män utan bukfläsk och man väljer själv sina egna mat och träningsvanor. Med undantag för sjuka personer som inte har möjlighet att träna. Då blir det istället extra viktigt att se till kosten.
    Var sa jag något om att skylla på åldern?

Sitter man och kallar andras kroppar för äckliga så ska man nog fan se till att vara "perfekt" själv.
    Observera att detta inte gäller jättemagar som står ut som ett klot, utan en mindre och lite mjuk mage.
Svar på tråden Vad tycker du om att mannen har mage?