• Anonym (Ledbelly)

Vad tycker du om att mannen har mage?

Sexigt, neutralt eller lustdödande?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker du om att mannen har mage?
  • Anonym (Okej)

Vissa kan komma undan med det. Bättre än chipstuttar

• Anonym (Ledbelly)
    SmulanFnulan skrev 2024-09-26 16:13:33 följande:

Äckligt.

Det var väl att ta i? Är alla naturliga ålderstecken äckliga? Celluliter? Hängbröst?
  • Anonym

Har inga problem med det så länge den inte är jättestor. 

Hoppas alla som tycker att det är äckligt och motbjudande är helt perfekta själva. 

• Anonym (Ih)
    Anonym (Ledbelly) skrev 2024-09-26 18:47:20 följande:
    Det var väl att ta i? Är alla naturliga ålderstecken äckliga? Celluliter? Hängbröst?
    Mage är inte ett ålderstecken. (Inte heller celluliter.)
  • Anonym (Ledbelly)
    Anonym (Ih) skrev 2024-09-26 19:00:32 följande:
    Mage är inte ett ålderstecken. (Inte heller celluliter.)
    Vad menar du med att det inte är ett ålderstecken? Bland 20-åringar är det mycket mer ovanligt med stor mage jämfört med 55-åringar. Det är min erfarenhet, men du kanske har andra uppgifter?
  • SmulanFnulan
    Anonym (Ledbelly) skrev 2024-09-26 18:47:20 följande:
    Blev det jobbigt nu eftersom du troligtvis tillhör den gruppen? Jag tycker det är äckligt med mage på män, punkt.
  • AlbaC

Tycker det beror på hur mannen ser ut i helhet men en lång man med bred rygg och lite mage är väldigt sexigt. 

• Cathariiina

Jag tänker att det beror på åldern. En platt mage med sexpack är naturligtvis alltid mest sexigt rent visuellt och objektivt. Men efter en viss ålder kan man inte längre förvänta sig att män i lämplig ålder ska se ut så, så då får man kanske acceptera en liten mage i alla fall.

En stor kage är dock en omöjlighet för mig, jag skulle aldrig kunna tända på en man som har det. Såg förresten precis en man på stan, runt 40 år, som hade sådan jättekagge, och dessutom liksom "trippade" han fram bakåtlutad för att balansera kaggen, med en tårtkartong i handen som han höll i nypan på ett affekterat sätt. Jag undrade för ett ögonblick, om han är en av Familjelivs incels..? Skrattande

Svar på tråden Vad tycker du om att mannen har mage?