Vad tycker du om att mannen har mage?
Sexigt, neutralt eller lustdödande?
Sexigt, neutralt eller lustdödande?
Äckligt.
Min fru har fått lite lätt hängbröst med åren, och en större mage. Hon är gråhårig och rynkig och jag älskar henne, tänder på henne, blir kåt på henne om och om igen.
Så min fråga var egentligen inte vad man bör göra åt sin övervikt eller handlade om så stor mage att man måste luta sig bakåt när man går. Min fråga var om det är möjligt att känna attraktion för någon som har lite trivselvikt, pondus, vilande muskelmassa och allt annat det brukar skämtas om.
Och flera kvinnor här verkar tycka att en mage, inom rimliga gränser, inte är något hinder för en lycklig relation.
En (väldigt smal) kvinna jag träffade en gång frågade om jag alltid haft mage. Jag låtsades helt oförstående. Hon log. Sen hade vi massor av sex, och hon ville genast att vi skulle flytta ihop. Trots magen.
Intressant, de flesta verkar tycka att det är okej, att annat är viktigare. Bara knappt hälften svarar att det är avtändande.
Sen beror det naturligtvis på hur stor mage vi pratar om. Jag tänker mig en inte alltför extrem liten kulmage, ingen jätte-ölmage som hänger.
Såna här trådar flummar lätt ut och kommer att handla om annat än det TS bad om, så läs gärna trådstarten igen...