• Anonym (Välja)

Partner eller barnen

Du får välja bo med din partner och träffa barnen bara på lov. ( tonåringar).partner INTE  flyttbar. 
    Eller bo nära barnen och träffa din partner ibland.
    Men risk att ni måste göra slut pg avstånd. 
    Vad väljer du ?

Jag jar de så nu.
    Barnen vill ha mamma tillbaka.
    Jag vill inte skiljas från min partner 

• Svar på tråden Partner eller barnen
  • Postman

Skulle självklart välja barnen, skulle aldrig någonsin trassla in mig med en partner där jag måste göra avvägningar eller allehanda val. Då är jag hellre singel. 

• Agda90
    Anonym (Välja) skrev 2024-09-23 23:18:53 följande:
    Arbete bla. Och han har sin familj mamma plus syskon, där vi bor nu ( inga egna barn)  Så då blir han utan sin familj ist. 
    Så du ska överge dina barn för att han inte klarar att leva utan mamma och syskon? Har han inte klippt navelsträngen än kommer han aldrig att göra det. 
  • Anonym (ton)
    Anonym (Välja) skrev 2024-09-23 23:05:47 följande:
    Partner eller barnen

Du får välja bo med din partner och träffa barnen bara på lov. ( tonåringar).partner INTE  flyttbar. 
    Eller bo nära barnen och träffa din partner ibland.
    Men risk att ni måste göra slut pg avstånd. 
    Vad väljer du ?

Jag jar de så nu.
    Barnen vill ha mamma tillbaka.
    Jag vill inte skiljas från min partner 

Jag skulle ALDRIG ALDRIG NÅGONSIN lämna mina tonåringar för att bo med en partner. 

Barnen är mitt ansvar, jag har skaffat dem, de behöver sina föräldrar. Tonåren är en sån känslig tid, när de verkligen behöver stabila och nära relationer med sina föräldrar. 
  • Anonym (Alltid barnen)

Alltid barnen, till 100%. Har nyligen separerat och sannolikheten att jag blir sambo igen är 0% så länge barnen bor hemma. Sannolikheten att jag blir det när de flyttat hemifrån är rätt liten den med. Skulle aldrig flytta så långt ifrån mina barn att jag inte kan ha dem varannan vecka. Nu kommer jag att ha dem mer då deras pappa flyttat så pass långt bort att han bara kan ha dem varannan helg och på loven. Jag hade aldrig tagit det beslut han tog.

• Anonym (Hmmm ...., ,)

Men herregud...snälla säg att detta inte är på riktigt???

Så hemsk får man inte vara som förälder.  FLYTTA till dina barn!!! Han kan träffa sin gamla morsa och syskon på lov m.m. Han är väl inget barn hoppas jag? Bor Han hemma fortfarande med mamma och syskon? Bor du också med den dysfunktionella familjen u så fall?

Detta var superkonstigt och helt otroligt ofattbart.

Stackars STACKARS dina barn, hoppas de har en bra pappa i alla fall {#emotions_dlg.flower}

• Anonym (Välja)
    Anonym (Hmmm ...., ,) skrev 2024-09-24 09:30:05 följande:

Men herregud...snälla säg att detta inte är på riktigt???

Så hemsk får man inte vara som förälder.  FLYTTA till dina barn!!! Han kan träffa sin gamla morsa och syskon på lov m.m. Han är väl inget barn hoppas jag? Bor Han hemma fortfarande med mamma och syskon? Bor du också med den dysfunktionella familjen u så fall?

Detta var superkonstigt och helt otroligt ofattbart.

Stackars STACKARS dina barn, hoppas de har en bra pappa i alla fall {#emotions_dlg.flower}

Vi båda är 40 . Han bor själv men är hos mamman o ena syskonet var dag när han inte är med mig.
    Vilket är ganska ofta vi är särbo.. 
    O nej jag hittar inte på . Jag mår själv skit o känns som sitter fast med honom

Jag känner som att jag kommer inte överleva en separation. 
    Känns som jag kommer dö typ.
  • Anonym (X)
    Anonym (Välja) skrev 2024-09-24 12:01:35 följande:
    Vi båda är 40 . Han bor själv men är hos mamman o ena syskonet var dag när han inte är med mig.

Men du kan vara utan dina barn?
  • Anonym (X)

Hur länge har ni varit tillsammans? Har ni nånsin bott tillsmmans?
    Hur kommer han överens med dina barn?

• Anonym (L)
    Anonym (Välja) skrev 2024-09-24 12:01:35 följande:

Du verkar ha någon funktonsnedsättning som uttrycker dig så här. Den där mannen är inte bra. Han försöker få dig att lämna allt för honom och vägrar att mötas. Att vara med sin mamma och syskon varje dag är inte normalt för en 40- åring. Dumpa honom och ta hand om dina barn! Du kommer inte att dö, du kommer att ha det mycket bättre utan en jättebebis till man.
  • Anonym (Välja)
    Jemp skrev 2024-09-24 07:31:55 följande:
    Så var ska du bo under loven?
    Vad händer om barnen vill flytta till dig?

Är du väldigt nedtryckt av din partner?
    Han gillar inte barn o vill inte de kommer mellan oss och tar mig från honom. Han bad mig välja han eller dem. De va inte så att han mena jag aldrig få se dem igen. 
    Utan inte bo med oss. Och vill jag träffa dem hos mig , om de kommer till mig , då vill han inte vara här.
    Så om vi skulle bo med varandra nära barnen så måste jag ändå träffa barnen hos dem / min bror.
    Jag bor hos min bror när jag är med dem. 
Svar på tråden Partner eller barnen