• Anonym (Välja)

Partner eller barnen

Du får välja bo med din partner och träffa barnen bara på lov. ( tonåringar).partner INTE  flyttbar. 
    Eller bo nära barnen och träffa din partner ibland.
    Men risk att ni måste göra slut pg avstånd. 
    Vad väljer du ?

Jag jar de så nu.
    Barnen vill ha mamma tillbaka.
    Jag vill inte skiljas från min partner 

• Svar på tråden Partner eller barnen
  • Räkan77

Vill din partner ha en partner som offrar sina barn? 

• Anonym (X)
    Anonym (Välja) skrev 2024-09-23 23:19:15 följande:
    Är väl onormal då
    Ja.
    Anonym (Välja) skrev 2024-09-23 23:18:53 följande:
    Arbete bla. Och han har sin familj mamma plus syskon, där vi bor nu ( inga egna barn)  Så då blir han utan sin familj ist. 
    Konstigt att hans släkt går före dina barn.
  • Anonym (Välja)
    Räkan77 skrev 2024-09-23 23:31:38 följande:

Vill din partner ha en partner som offrar sina barn? 

Ja. Han vill inte ha barn.
  • Björkenli

Håller helt med..

Anonym (Ickefråga) skrev 2024-09-23 23:24:03 följande:

Vad är det för jävla fråga?
    Med att skaffa barn följer ett ansvar, att ta hand om, skydda och uppfostra barnen till trygga och självständiga individer. 

Det är en total ickefråga, man väljer sina barn!

Den avkomma DU TS har valt att skaffa! Hur fan kunde du överge dina barn? Du ska vara väldigt glad att de ens vill ha dig i sina liv och nu funderar du på om du ska skita i att flytta tillbaka för att vara närmare dem!?! Du vill alltså offra relationen till dina barn för att få vara med din partner?
    Är du inte riktigt klok? 

• Anonym (X)
    Anonym (Välja) skrev 2024-09-23 23:38:06 följande:
    Ja. Han vill inte ha barn.
    Intr du heller?
  • Anonym (Välja)
    Anonym (X) skrev 2024-09-23 23:44:54 följande:
    Intr du heller?
    Träffar de var lov. De är många lov . Hela sommarlovet med. Men de vill att jag flyttar. Jag tycker jag kan ha de som de är o då ha båda men inte ses så ofta.
  • Björkenli
    Anonym (Välja) skrev 2024-09-23 23:48:26 följande:
    Träffar de var lov. De är många lov . Hela sommarlovet med. Men de vill att jag flyttar. Jag tycker jag kan ha de som de är o då ha båda men inte ses så ofta.
    Barnen har sagt att de behöver dig mer och du överväger att säga nej? Så sorgligt. Tycker så synd om barnen. 

Om din man älskar dig tillräckligt så följer han med. Om inte, träffa någon annan man som accepterar att barnen är viktigast i ditt liv.  (Om barnen nu är viktigast i ditt liv..
  • Anonym (Mamman)

Väljer ju självklart barnen. Finns inte på kartan att jag skulle flytta från dom från första början.

en man som inte har barn själv och inte förstår hur viltigt det är för dig och barnen att fortsätta bo där barnen finns är ingen man för dig. Det är inte kärlek, han är ju flyttbar, du däremot är inte.

• Anonym (TuffBrud)

Med tanke på att du ens funderar över detta så välj honom. 

Barnen kommer vara evigt besvikna på dig, och kommer aldrig förlåta dig för detta. 
    Men du kommer få knulla iaf. Förklara för dom att det var viktigare 😉

Svar på tråden Partner eller barnen