Vad gör jag om jag blir utvisat ifrån Sverige?
SD börjar bli större och större och jag tycker mig att SD börjar öppna upp sig och ha lik sina åsikter och planer som AfS har.
Bara att AfS kör med mer öppna kort om att införa återvandringsverket, inkl medborgare som är födda i Sverige. Man skall alltså kunna inkl dra tillbaks medborgare mot människor som är födda i Sverige men har föräldrar som har rötter i andra länder och det är till dessa länder man kommer kunna utvisas till.
Vad kan jag göra om jag blir utvisat. Jag har ingenting kopplad med vare sig min familj eller släkt. JAG har blivit utsatt för olika saker inom familjen och släkten. Jag har i min unga vuxna ålder fått hjälp via socialen att komma bort ifrån familjen och levt med ett skyddad identitet.
Jag levde med besvär av förvirring och svårigheter. Var jag vis nivå av ''omognad''. Men jag har utvecklats väldigt mycket. Just nu är jag 31 år. Har till en vis del svårt med jobb, men har extrajobb i två olika verksamheter och försöker hitta deltid eller heltidsarbete. Jag har jobbat lite här och där.
Jag är väl en av de som inte anses vara okej för Sverige, då jag inte jobbat så mycket i min historik. Nu kanske AfS inte kommer till makten på många år och då har jag säkerligen lyckats hitta jobb och jobbat flera år, nu när jag är mer mogen och redo för jobb.
Men SD lär nog ha en sådana önskemål, som är lik AfS. Man trodde ju förut att SD inte ville klippa medborgarskap, men när SD började bli större och större så uppdaterades deras program. Jag tror att deras program kommer att uppdateras ytterligare när SD vunnit eller blivit tillräcklig stora.
Jag vet inte alls vad jag kan göra när jag blir utvisad. Jag har ingenting i det land som mina föräldrar kommer ifrån.