BIM Oktober 2024
Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽
BIM-lista i kommentarerna! ☺️
Hoppar in här! Vart ingen graviditet nu i september. Har BIM 20/10 och hoppas på ett plus då!
jag Och sambon försöker med vårat första barn, har tagit ägglossningstest ons, tor, fre, och idag (lörd), men förstår inte varför ägglossningtestet var svagare idag än igår (fre) Någon som kan hjälpa mig?🥺
Jag frågade i september gruppen med, men ni flesta har gått över hit 😅 gyn skrev detta efter min undersökning den 12 sep. Kan det verkligen varit mens den 18, som nu är borta. Den var bara ljusrosa, lite rött och sen brunt och därefter försvann den. Från att använda en och en halv paket tamponger, så kunde jag nu spara typ en hel paket. I september gruppen lade jag ut ett grav test igår, kanske ser en antydan men nu idag var den blank igen.
Men vad betyder detta:
Vaginalt ultraljud visar anteflekterad uterus med homogent förtjockat endometrium på 6 mm. Höger ovarie utan anmärkning. Vänster ovarie med dominant follikel.
Hur stor ska endometrium vara innan mens?
Är inte van vid ÄL-tester, så hoppas någon annan kan komma med tolkningshjälp, Ophelia!
Går med här från septembertråden. 7:e försöket på första barnet. Det känns ledsamt att aldrig haft ett plus men det är också något med en ny cykel som ger energi, och att känna att vi följer varandra är ett stort plus!
Tempar och kollar sekret, men tänkte den här månaden också testa med ÄL-test, för att ha fler tecken att gå på.
BIM OKTOBER 2024
04/10 - knyttets
04/10 - cheryblossom
04/10 - Snorkfröken
10/10 - Arconia
12/10 - LifeGivesYouLemonade
15/10 - Jassssen
15/10 - Anonym(Sladdis2025)
16/10 - Yasen
16/10 - Frogelt
17/10 - Anonym(Tredjegångengillt)
17/10 - Supermario91
17/10 - Augustilejon
18/10 - Siripiri
19/10 - Mothertotwo
19/10 - Nanathalie
21/10 - TrueResolution
jag Och sambon försöker med vårat första barn, har tagit ägglossningstest ons, tor, fre, och idag (lörd), men förstår inte varför ägglossningtestet var svagare idag än igår (fre) Någon som kan hjälpa mig?🥺