BIM Oktober 2024
Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽
BIM-lista i kommentarerna! ☺️
Snyggt! Jag kör NC, tycker den är super!
vad ska du köra för Äl-test?
jag körde dom lila från clearblue tyckte dom
var smidiga!😊 Just för att jag trodde att jag hade äl typ 4 dagar innan jag egentligen hade om man tittar på cykeln innan. = noll koll 😂
Jag tog ut min hormonspiral 29/8. Hade mens, dock bara 3 dagar 🧐, 2-4/9. Enligt kalendern bör det vara ägglossning idag men väldigt osäker på om väcykeln stämmer eftersom jag haft spiral tills slutet av augusti. Bim 2/10. Så långt kvar 😅.
prova med ÄL stickor?
Så kul att känna igen så många från Septembertråden som väljer att peppa tillsammans även i Oktober. Håller tummarna för oss alla! ❤️
Själv är jag på mensdag 2 & är väl som sig bör dessa dagar ett hormonmonster och att mensen ska ta slut känns låååångt borta. MEN försöker peppa mig genom att tänka framåt.
Jag kör med ÄL-tester och har loggat cykeldata i ett par år, dock är inte tempning något som funkar för mig just nu tyvärr. Vill däremot gärna ha tips på annat som ni tycker är värt att testa i tillskottsväg? Tar multivitaminer som innehåller bla folsyra. Tog dessa förra gången jag blev gravid med ☺️
Är inte så sugen på att köpa på mig ett helt apotek med sjuttioelva olika preparat men testar gärna ett par om ni sitter på guldtips! 😍
Snyggt! Jag kör NC, tycker den är super!
vad ska du köra för Äl-test?
jag körde dom lila från clearblue tyckte dom
var smidiga!😊 Just för att jag trodde att jag hade äl typ 4 dagar innan jag egentligen hade om man tittar på cykeln innan. = noll koll 😂