Älskarinnan frågar - skall frun få veta att han fortsatt med mig?
Javisst, som rubriken säger, jag var någons älskarinna. Här finns en massa personer med åsikter om det och tro mig, jag förstår det. Jag har gått i den dumma fällan och förälskat mig i en gift man. Lång historia kort. Vi träffades, båda var i ett förhållande då, vi föll pladask för varann och har under vår tid tillsammans (nästan två år) diskuterat vad vi håller på med många gånger. Jag skiljde mej från min man ca halvt år efter att vi träffats, vilket i huvudsak var för min egen skull då jag insåg att jag var inte lycklig i mitt äktenskap och hade inte varit det på länge.
Jag och min älskare/pojkvän (vad jag skall kalla honom) var väldigt kära i varann. Han lova mig aldrig att lämna sin fru, men gav mig regelbundna hopp om framtid och när jag var arg på honom så kompensera han det alltid på något sätt. Han sa alltid att han visste inte hur han skulle välja. Jag grät en massa sista tiden vi var tillsammans och han visste om att jag mådde dåligt. i alla fall, hans fru fick veta om oss i slutet av våren. Dom hade självklart en stor kris hemma, men han fortsatt med mig ändå. Jag hade ibland känslan att han fortsatt med mig ifall hon skulle lämna honom. men så gick det ju inte, hon ville fortsätta tillsammans med honom. Ännu dagen före de bestämde att fortsätta tillsammans så ringde han mig och satt in sista hoppet åt mig. Sedan sa han att dom skall fortsätta tillsammans. där lämnade jag honom. detta är nu en tid sen och jag har fortfarande en väldigt stark känsla att jag vill att frun skall få veta att han fortsatte med mig ännu flera månader efter att hon fått veta och han hade ju lovat henne att han har ingen kontakt med mig mer.
jag har funderat mycket varför jag vill att hon ska veta, är det hämnd, är det för att hon har rätt att veta, är det för att han har allt kvar och jag har inget, är det för att han gav hopp åt mig 1000ggr och sen kasta mig i sopkorgen. Vet inte.
hur tänker ni? Skall frun veta att han fortsatt med mig ännu efter att hon fick veta om ?första ronden??
jag vet att ni är många som vill säga att detta är min egen dumhet, vilket det helt säkert är många gånger men dom kommentarerna kan ni gärna lämna bort.
jag är kanske mest intresserad att höra sådana personers åsikter som varit i hans frus skor.