• Svar på tråden Hur snygg är den här mannen från 1-10?
  • Anonym (Luukfordamax)
    Aliona skrev 2024-08-23 15:52:40 följande:
    Men du set väl här att att du inte har medhåll alls? Varenda en har ju svarat att han är oattraktiv, men ändå fortsätter du hävda motsatsen. 
    Är han verkligen det eller är det bara något ni säger för att gaslighta mig och alla andra till att tro att tjejer/kvinnor är rationella varelser som tar logiska beslut?
  • Anonym (Luukfordamax)
    ElaineBenes skrev 2024-08-23 13:14:53 följande:

Jag tycker han ser bra ut. Men inte ett utseende jag skulle dras till eller attraheras av

Bra att du är ärlig
  • Anonym (Luukfordamax)
    EnAnonumius skrev 2024-08-23 13:09:58 följande:
    Jasså? Nej jag har inte missat din poäng även om du vill inbilla dig själv att det är så. Men det speglar inte verkligheten.
    Men du verkar ju inte fatta att vi kvinnor som deltar i denna tråden anser att han är OATTRAKTIV.

Och de/jag ansåg att han skulle vara lika oattraktiv oavsett vad han gjorde (lagliga saker, eller kriminella saker). 

Så när skall du få in i skallen att ingen kvinna i denna tråden anser att han är attraktiv?
    Det var ju det du frågade i din TS.

P.S
    Det spelar ingen roll hur mycket du försöker upprepa det falska påståendet om att jag skulle ha missat poängen., Det kommer aldrig att bli en sanning ändå.
    Vem är snygg då enligt dig?
  • Anonym (Gone)
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-23 16:11:27 följande:
    Är han verkligen det eller är det bara något ni säger för att gaslighta mig och alla andra till att tro att tjejer/kvinnor är rationella varelser som tar logiska beslut?
    Varför frågar du kvinnor om du inte tror att kvinnor kan ge bra svar?
  • Anonym (Etta)
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-23 16:11:27 följande:
    Varför är du så intresserad av vad kvinnor tycker är snyggt?
  • Anonym (Luukfordamax)
    Anonym (Etta) skrev 2024-08-23 16:24:02 följande:
    Varför är du så intresserad av vad kvinnor tycker är snyggt?
    Varför skulle jag inte vara intresserad?
    Ska jag fråga män eller? Nä, men precis 
  • Anonym (Luukfordamax)
    Anonym (Gone) skrev 2024-08-23 16:18:41 följande:
    Varför frågar du kvinnor om du inte tror att kvinnor kan ge bra svar?
    Vissa kvinnor.....

Ni förklarar aldrig hur man som man ska se ut om inte ens en 9.2/10 - poängare räcker.

Är unga Alain delon idealet eller ska man se ut som en kvinna a.k.a. k-pop sångarna.
  • Anonym (Gone)
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-23 16:36:33 följande:
    Vissa kvinnor.....

Ni förklarar aldrig hur man som man ska se ut om inte ens en 9.2/10 - poängare räcker.

Är unga Alain delon idealet eller ska man se ut som en kvinna a.k.a. k-pop sångarna.
    Därför att man inte "ska" se ut på något speciellt sätt. Man ser ut som man gör och vissa kommer tycka man är attraktiv medan andra inte kommer tycka det. Och oavsett vad andra tycker så ska man inte ändra sitt utseende för någon annans skull.
  • Anonym (Etta)
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-23 16:36:33 följande:
    Vissa kvinnor.....

Fast du har ju uppenbarligen en smak som ingen annan har (elaka ögon och rovdjursansikte. De är INTE 10-poängare annat än i ditt huvud.
  • Anonym (1/10)
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-23 12:55:08 följande:
    Du har inte fattat min poäng.

Poängen är att bara en kille är attraktiv, så kvittar det ifall han är en seriemördare, våldtäktsman och mycket annat i många kvinnors ögon.

Han är ett bra exempel.
    Såklart det var den poängen du ville göra. Så olyckligt bara att han inte anses snygg av de flesta kvinnor, så det var en dålig utgångspunkt. Var det just "snygg seriemördare" du ville använda för att göra en poäng så kanske du hade nått större framgång om du hade valt Ted Bundy (själv finner jag inte honom heller tilldragande men han är det vanligaste exemplet som föremål för hybristofili, och har gestaltats av Zac Efron som normalt fått spela "prettyboy"-roller).

Men men. Poängen du vill göra bevisar återigen bara vilken syn DU har på kvinnor, om du tror att de kvinnor som dras till seriemördare utgör ett representativt urval för kvinnor generellt. Du pekar alltså på en väldigt liten, specifik grupp kvinnor med en typ av parafili och drar typ slutsatsen "jaja, där ser man hur ni kvinnor fungerar; bara en kille är attraktiv så kvittar det ifall han är seriemördare!". I verkligheten är förekomsten försvinnande liten procentuellt sett, och de få kvinnor som lider av hybristofili har oftast en bakgrund av misshandel och sexuella övergrepp med sig från barndomen.

Din poäng är med andra ord helt hjärndöd. Ungefär som om man skulle titta på en grupp manliga nekrofiler och säger "jaja, där ser man hur många män resonerar - det kvittar tydligen om man har puls eller inte, ni vill knulla ändå".
Svar på tråden Hur snygg är den här mannen från 1-10?