• Svar på tråden Hur snygg är den här mannen från 1-10?
  • Mandel
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-22 10:43:22 följande:
    Är det för att han är mörkare som du tycker att han inte det bra ut då?
    Nop, jag föredrar faktiskt mörka män. 
    Sonens kompis vinner på att han bara är i 20-årsåldern och är därför söt eftersom jag även känner honom.
    Den här mannen ser bara creepy ut.
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Luukfordamax)
    Björkenli skrev 2024-08-22 10:48:00 följande:

Kvinnors attraktion är mer komplex än mäns.
    Vi ser inte bara en bild och tänker en siffra. Vi vill veta hans personlighet och karaktär.

Läs boken "why women have sex" om du är intresserad av ämnet  av David Buss.

Någon kan ha fina drag men en ond blick gör mannen helt oattraktiv. För många kvinnor räcker det inte heller med en snygg bild på en man för att känns attraktion,  om vi inte vet något mer om honom. 

Really?

Om det stämmer, varför hade den här mannen då hundratals kvinnor efter sig.

Än idag görs edits av honom. De som gör dessa brukar vara kåta kvinnor också.
  • Anonym (Luukfordamax)
    Mandel skrev 2024-08-22 10:49:23 följande:
    Nop, jag föredrar faktiskt mörka män. 
    Sonens kompis vinner på att han bara är i 20-årsåldern och är därför söt eftersom jag även känner honom.
    Den här mannen ser bara creepy ut.
    Vad exakt får honom att se creepy ut?
  • Mandel
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-22 11:02:43 följande:
    Vad exakt får honom att se creepy ut?
    Lång, mager, frisyren, blicken, sättet han rör sig på osv. Tilltalar mig inte ett dugg.
  • Björkenli
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-22 11:01:49 följande:
    Really?

Om det stämmer, varför hade den här mannen då hundratals kvinnor efter sig.

Än idag görs edits av honom. De som gör dessa brukar vara kåta kvinnor också.
    Det finns alltid psykon som faller för massmördare. Det behövs en helt annat typ av bok för att förstå deras psykologi! Det är definitivt inte något kvinnor generellt fallet för....
  • Anonym (Luukfordamax)
    Björkenli skrev 2024-08-22 11:21:35 följande:
    Det finns alltid psykon som faller för massmördare. Det behövs en helt annat typ av bok för att förstå deras psykologi! Det är definitivt inte något kvinnor generellt fallet för....
    Varför händer detta?

Är det ett tecken på att det lönar sig att vara en riktig badboy?
  • Anonym (Luukfordamax)
    Mandel skrev 2024-08-22 11:17:49 följande:
    Lång, mager, frisyren, blicken, sättet han rör sig på osv. Tilltalar mig inte ett dugg.
    Men om du bara kollar på ansiktet då?

Gillar du hans ansikte?
  • Aliona
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-22 06:52:51 följande:
    Ajdå.

Är det kindbenen och ögonen som gör honom ful?

Det är hans iskalla ögon och spända ansiktsuttryck som får mig att rysa och jag hade aldrig koncerserat med honom om jag mötte honom ute. 

Jag gillar inte så mycket hans höga kindben och frisyr, men de hade jag haft överseende med om han i övrigt var en charmig kille med glimten i ögat. Men nu är ju inte det fallet.

Bara for the record så gillar jag Latinos och har varit tillsammans med några. Det är alltså INTE hans mörka ögon eller etniska drag jag har besvär med, utan att just den här killen som ser ondskefull ut. 

• Mandel
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-22 11:53:39 följande:
    Men om du bara kollar på ansiktet då?

Gillar du hans ansikte?
    Nej
  • Anonym (Luukfordamax)
    Aliona skrev 2024-08-22 11:59:23 följande:

Det är hans iskalla ögon och spända ansiktsuttryck som får mig att rysa och jag hade aldrig koncerserat med honom om jag mötte honom ute. 

Jag gillar inte så mycket hans höga kindben och frisyr, men de hade jag haft överseende med om han i övrigt var en charmig kille med glimten i ögat. Men nu är ju inte det fallet.

Bara for the record så gillar jag Latinos och har varit tillsammans med några. Det är alltså INTE hans mörka ögon eller etniska drag jag har besvär med, utan att just den här killen som ser ondskefull ut. 

Ajajaj

Är han oattraktiv enligt dig då?
Svar på tråden Hur snygg är den här mannen från 1-10?