• Svar på tråden Hur snygg är den här mannen från 1-10?
  • EnAnonumius
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-24 18:21:52 följande:
    Jag vet inte vem det är du snackar om.
    Klart att du inte vet det...🙄
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Luukfordamax)
    EnAnonumius skrev 2024-08-24 20:28:32 följande:
    Ja vill du upprepa  så får du ju göra detta om du vill.
    Men nej en person som tränar hårt räknas inte alls "tekniskt sett" som överviktig.
    Vad får du det ifrån?
    Du kan förstås bevisa det påståendet med en objektiv källa som styrker det?

Bevis nu att ditt påstående är riktigt att säga.

Jag kommer att jaga dig och kräva bevis på ditt påstående här tills du

A) slutar att komma med (dumma) påståendet

eller

B) bevisar det med objektiv källa att du har rätt.
    Vadå objektiv källa?

Räknar han ut sitt BMI så kommer det garanterat stå att han är fet, även om han inte är det.

Därför jag skrev tekniskt sett.

Utgår man ifrån hans BMI så är han det.

Tittar man på honom så ser man att han helt enkelt är väldigt muskulös.
  • Anonym (Luukfordamax)
    EnAnonumius skrev 2024-08-24 20:31:03 följande:
    Klart att du inte vet det...🙄
    Ja, jag vet inte
  • Anonym (Luukfordamax)
    Anonym (Sladd) skrev 2024-08-24 19:20:09 följande:

Han skulle nog vara snyggare som kvinna. Har rätt utseende för makeup. 

Med hans ihåliga kinder och käklinje?

Kommer nog att se ut som en transa.
  • Anonym (Sladd)
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-24 20:39:05 följande:
    Med hans ihåliga kinder och käklinje?

Kommer nog att se ut som en transa.
    Det var precis så jag tänkte. Skrattande
  • Anonym (Luukfordamax)
    ClumsySmurf skrev 2024-08-24 18:41:00 följande:
    Folk med kognitiv dissonans har ofta problem med verkligheten så de undviker kritiskt tänkande, det kan vara väldigt svårt att skilja dem från de som spelar dum för att provocera. Hur blir det när folk med kognitiv dissonans gör fredagstrådar?
    Har aldrig undvikit kritiskt tänkande 
  • Anonym (1/10)
    Anonym (zxcv) skrev 2024-08-24 06:37:00 följande:

Oj vad androgyn han är! 

Ser ut som en M to F som inte fått käka hormoner i häktet.

Men precis!

TS är dock fast besluten om att detta utseende är vad kvinnor vill ha, och att de ljuger om de inte erkänner detta Obestämd

Han fattar uppenbarligen inte att hans egna preferenser avseende mäns utseenden inte är representativt för kvinnor. Han har även svårt att se att hans egna preferenser avseende mäns utseenden förmodligen är starkt påverkade av att han attraheras av ett kvinnligt utseende.

Jag har skrattat gott åt bilder av vackra kändisar där de genom bildredigeringsprogram modifierats till att bli matematiskt perfekta - inte en enda ser bättre ut än sina verkliga jag.
  • EnAnonumius
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-24 20:37:06 följande:
    Vadå objektiv källa?

Räknar han ut sitt BMI så kommer det garanterat stå att han är fet, även om han inte är det.

Därför jag skrev tekniskt sett.

Utgår man ifrån hans BMI så är han det.

Tittar man på honom så ser man att han helt enkelt är väldigt muskulös.
    BMI? Används inte på på människor som är muskelbyggare och/eller på de människor som naturligt musklade genom sitt jobb.

Även sjukvården håller på att lämna BMI, då den är även missvisande för den vanliga människan.

Fast även om nu BMI skulle säga en sådan sak så
    så är det fordrande inte "rätt" att kalla en muskulös person för tjock.

Men om du vill fortsätta att envisas med att kalla b.la Samuelsson och Galante för "tjocka" så skall du slänga fram en objektiv källa som säger att du är korrekt att kalla muskulösa "tjocka".

Eller så lär du dig att använda rätt ord på rätt plats.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Luukfordamax)
    Anonym (1/10) skrev 2024-08-25 02:35:15 följande:
    Men precis!

TS är dock fast besluten om att detta utseende är vad kvinnor vill ha, och att de ljuger om de inte erkänner detta Obestämd

Han fattar uppenbarligen inte att hans egna preferenser avseende mäns utseenden inte är representativt för kvinnor. Han har även svårt att se att hans egna preferenser avseende mäns utseenden förmodligen är starkt påverkade av att han attraheras av ett kvinnligt utseende.

Jag har skrattat gott åt bilder av vackra kändisar där de genom bildredigeringsprogram modifierats till att bli matematiskt perfekta - inte en enda ser bättre ut än sina verkliga jag.
    Om det är någon som inte ser ut som en kvinna så är det Ramirez. Högre dimorfism går inte att uppnå.
  • Anonym (Luukfordamax)
    EnAnonumius skrev 2024-08-25 02:56:44 följande:
    BMI? Används inte på på människor som är muskelbyggare och/eller på de människor som naturligt musklade genom sitt jobb.

Även sjukvården håller på att lämna BMI, då den är även missvisande för den vanliga människan.

Men om du vill fortsätta att envisas med att kalla b.la Samuelsson och Galante för "tjocka" så skall du slänga fram en objektiv källa som säger att du är korrekt att kalla muskulösa "tjocka".

EnAnonumius skrev 2024-08-25 02:56:44 följande:

Samuelsson ser ut som en tjockis när han bulkar.

Den andra killen har bara väldigt dålig fettdistribution och ser tjock ut i ansiktet, trots att han är spinkig
Svar på tråden Hur snygg är den här mannen från 1-10?