Inlägg från: Anonym (Luukfordamax) |Visa alla inlägg
  • Svar på tråden Hur snygg är den här mannen från 1-10?
  • Anonym (Luukfordamax)
    Anonym (()) skrev 2024-08-22 03:49:12 följande:

Usch nej. Han ser lika ond ut som han var. De där ögonen kan frysa helvetet till is. 

Så du blir inte ett dugg våt eller?

Bättre klipp på honom:

• Anonym (Luukfordamax)
    Anonym (()) skrev 2024-08-22 04:02:04 följande:
    Du är nog den enda härinne som blir våt i kalsingarna av det där odjuret. Eftersom du fortsätter tjata om honom i tråd efter tråd. Kom ut ur garderoben och hitta en vettigare karl inne på nån trevlig hbtq-sajt. Gärna någon utan mordiska tendenser.
    Vad tycker du själv om honom då?

Vad skulle du ge honom från 1-10 rent utseendemässigt?

Var inte partisk nu.

Är du kvinna förresten?
  • Anonym (Luukfordamax)
    Anonym (()) skrev 2024-08-22 04:24:48 följande:
    Har redan sagt min mening om det där äcklet. Vidrig och inget annat.
    Du har ju glömt att sätta en siffra på honom.
  • Anonym (Luukfordamax)
    EnAnonumius skrev 2024-08-22 06:39:22 följande:
    Och du kan inte själv räkna ut att h*n sätter en 1:a på honom, efter de inläggen h*n har skrivit? Klara inte din skalle av att räkna ut det själv?

Finns inget attraktivt hos honom alls i utseendet. å  jag håller med "( () )" och h*n tydliga etta, (som vem som helst utom du då) skulle kunna fatta att h*n ger i betyg.

Det är en kille jag lätt skulle bara gå förbi och ignorera om man såg honom på stan.

Och kan du inte acceptera att det finns människor som tycker han är ful så får det strå för dig. Lär dig att acceptera och förstå att folk har olika smak. Och det är något du bara skall acceptera och respektera.
    Ok

Vad exakt gör honom ful?

Är det för att han är mexikansk?
  • Anonym (Luukfordamax)
    Aliona skrev 2024-08-22 06:47:41 följande:

1 från mig med. Han ser riktigt obehaglig ut. 

Ajdå.

Är det kindbenen och ögonen som gör honom ful?
  • Anonym (Luukfordamax)
    EnAnonumius skrev 2024-08-22 08:18:08 följande:
    Bra..

Nej, det har inte med att han är mexikansk.
    Sett flera och träffat på flera mexikaner som ser riktigt bra ut.

Så varför väljer DU att fråga om det har med hans nationalitet att göra? Svårt att acceptera att det finns folk som kan tycka att INDIVIDER ur olika etniska grupper kan se oattraktiva ut?
    Eller vad är vitsen med att ställa den kontraproduktiva frågan?
    Nej, men jag bara undrar.

Finns bara kvinnor som automatisk ratar alla män födda utanför Sverige. Norrmän included.

Har aldrig påstått någonting.
  • Anonym (Luukfordamax)
    EnAnonumius skrev 2024-08-22 08:53:42 följande:

Nej och det har jag aldrig hävdat heller att du skulle ha påstått något...

Så vad ville du komma med den kommentaren?

Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-22 08:22:16 följande:
    Finns bara kvinnor som automatisk ratar alla män födda utanför Sverige. Norrmän included.
    Du förstår inte skillnaden mellan att "rata alla utanför Sverige" och tycka att någon kan vara ful eller snygg i från andra etniska folkgrupper?

Det går att tycka att någon är ful eller snygg utr andra etniska folkgrupper, men det i sig måste inte betyda att man skulle dejta och/eller bli ihop med dem för den saken skull utan vill helst ha en partner från den egna etniska folkgruppen då man har liknande kulturell synsätt.

Öm jag vill ha ny partner så kommer jag att välja  Européer. Då vi alla i Europa har liknande synsätt..
    Ja, men just därför jag undrar om du tycker att han är ful för att han ser typiskt mexikansk ut.

En blandning mellan native american och spanjor eller whatever.
    Är det att han har bruna ögon och svart hår eller att han ser ondskefull ut som gör honom ful?

Hade han inte varit en seriemördare, skulle du fortfarande ha trott att han är ful?

Och vad skulle du säga om personer med utländsk bakgrund som i det stora hela är som européer i synsätt och som har vuxit upp i Europa?
  • Anonym (Luukfordamax)
    Anonym (0-poängare) skrev 2024-08-22 10:38:35 följande:

Han ser ut som en typisk rövtafsande nattklubbsbesökare. 0-poäng av 10 möjliga.

Vad exakt får honom att se ut som det?
Svar på tråden Hur snygg är den här mannen från 1-10?