EnAnonumius skrev 2024-08-22 08:53:42 följande:
Nej och det har jag aldrig hävdat heller att du skulle ha påstått något...
Så vad ville du komma med den kommentaren?
Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-22 08:22:16 följande:
Finns bara kvinnor som automatisk ratar alla män födda utanför Sverige. Norrmän included.
Du förstår inte skillnaden mellan att "rata alla utanför Sverige" och tycka att någon kan vara ful eller snygg i från andra etniska folkgrupper?
Det går att tycka att någon är ful eller snygg utr andra etniska folkgrupper, men det i sig måste inte betyda att man skulle dejta och/eller bli ihop med dem för den saken skull utan vill helst ha en partner från den egna etniska folkgruppen då man har liknande kulturell synsätt.
Öm jag vill ha ny partner så kommer jag att välja Européer. Då vi alla i Europa har liknande synsätt..
Ja, men just därför jag undrar om du tycker att han är ful för att han ser typiskt mexikansk ut.
En blandning mellan native american och spanjor eller whatever.
Är det att han har bruna ögon och svart hår eller att han ser ondskefull ut som gör honom ful?
Hade han inte varit en seriemördare, skulle du fortfarande ha trott att han är ful?
Och vad skulle du säga om personer med utländsk bakgrund som i det stora hela är som européer i synsätt och som har vuxit upp i Europa?