• Svar på tråden Hur snygg är den här mannen från 1-10?
  • EnAnonumius
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-22 06:52:03 följande:
    Ok

Vad exakt gör honom ful?

Är det för att han är mexikansk?
    Bra..

Nej, det har inte med att han är mexikansk.
    Sett flera och träffat på flera mexikaner som ser riktigt bra ut.

Så varför väljer DU att fråga om det har med hans nationalitet att göra? Svårt att acceptera att det finns folk som kan tycka att INDIVIDER ur olika etniska grupper kan se oattraktiva ut?
    Eller vad är vitsen med att ställa den kontraproduktiva frågan?

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Luukfordamax)
    EnAnonumius skrev 2024-08-22 08:18:08 följande:
    Bra..

Nej, det har inte med att han är mexikansk.
    Sett flera och träffat på flera mexikaner som ser riktigt bra ut.

Så varför väljer DU att fråga om det har med hans nationalitet att göra? Svårt att acceptera att det finns folk som kan tycka att INDIVIDER ur olika etniska grupper kan se oattraktiva ut?
    Eller vad är vitsen med att ställa den kontraproduktiva frågan?
    Nej, men jag bara undrar.

Finns bara kvinnor som automatisk ratar alla män födda utanför Sverige. Norrmän included.

Har aldrig påstått någonting.
  • EnAnonumius
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-22 08:22:16 följande:
    Har aldrig påstått någonting.

Nej och det har jag aldrig hävdat heller att du skulle ha påstått något...

Så vad ville du komma med den kommentaren?

Finns bara kvinnor som automatisk ratar alla män födda utanför Sverige. Norrmän included.
    Du förstår inte skillnaden mellan att "rata alla utanför Sverige" och tycka att någon kan vara ful eller snygg i från andra etniska folkgrupper?

Det går att tycka att någon är ful eller snygg utr andra etniska folkgrupper, men det i sig måste inte betyda att man skulle dejta och/eller bli ihop med dem för den saken skull utan vill helst ha en partner från den egna etniska folkgruppen då man har liknande kulturell synsätt.

Öm jag vill ha ny partner så kommer jag att välja  Européer. Då vi alla i Europa har liknande synsätt..

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Luukfordamax)
    EnAnonumius skrev 2024-08-22 08:53:42 följande:

Nej och det har jag aldrig hävdat heller att du skulle ha påstått något...

Så vad ville du komma med den kommentaren?

Du förstår inte skillnaden mellan att "rata alla utanför Sverige" och tycka att någon kan vara ful eller snygg i från andra etniska folkgrupper?

Det går att tycka att någon är ful eller snygg utr andra etniska folkgrupper, men det i sig måste inte betyda att man skulle dejta och/eller bli ihop med dem för den saken skull utan vill helst ha en partner från den egna etniska folkgruppen då man har liknande kulturell synsätt.

Öm jag vill ha ny partner så kommer jag att välja  Européer. Då vi alla i Europa har liknande synsätt..
    Ja, men just därför jag undrar om du tycker att han är ful för att han ser typiskt mexikansk ut.

En blandning mellan native american och spanjor eller whatever.
    Är det att han har bruna ögon och svart hår eller att han ser ondskefull ut som gör honom ful?

Hade han inte varit en seriemördare, skulle du fortfarande ha trott att han är ful?

Och vad skulle du säga om personer med utländsk bakgrund som i det stora hela är som européer i synsätt och som har vuxit upp i Europa?
  • Mandel

Äldsta sonen har en kompis med väldigt snarlika drag och kroppsbyggnad som är ljus istället för mörk och visst är den killen söt, men den här mannen är det inte i mina ögon.
    Sedan om han sett bättre ut i frisyr för detta årtionde, mindre gryniga bilder osv är svårt att säga, men ingen man jag skulle vända mig om efter på gatan om jag mötte honom.

Även för lång och tanig för min smak. Så max en 5:a i så fall.
    Självklart kan han få högre eller lägre poäng beroende på personlighet och i detta fall verkar han ju ha en icke smickrande personlighet så då åker han så klart ned i källaren på poänglistan. 
    En usel personlighet förtar det mesta i utseendeväg. Även om mannen skulle vara en 10-poängare - vilket denna man definitivt inte är!

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (0-poängare)

Han ser ut som en typisk rövtafsande nattklubbsbesökare. 0-poäng av 10 möjliga.

• Anonym (Luukfordamax)
    Anonym (0-poängare) skrev 2024-08-22 10:38:35 följande:

Han ser ut som en typisk rövtafsande nattklubbsbesökare. 0-poäng av 10 möjliga.

Vad exakt får honom att se ut som det?
  • Anonym (Luukfordamax)
    Mandel skrev 2024-08-22 10:20:13 följande:

Äldsta sonen har en kompis med väldigt snarlika drag och kroppsbyggnad som är ljus istället för mörk och visst är den killen söt, men den här mannen är det inte i mina ögon.
    Sedan om han sett bättre ut i frisyr för detta årtionde, mindre gryniga bilder osv är svårt att säga, men ingen man jag skulle vända mig om efter på gatan om jag mötte honom.

Även för lång och tanig för min smak. Så max en 5:a i så fall.
    Självklart kan han få högre eller lägre poäng beroende på personlighet och i detta fall verkar han ju ha en icke smickrande personlighet så då åker han så klart ned i källaren på poänglistan. 
    En usel personlighet förtar det mesta i utseendeväg. Även om mannen skulle vara en 10-poängare - vilket denna man definitivt inte är!

Är det för att han är mörkare som du tycker att han inte det bra ut då?
  • Björkenli

Kvinnors attraktion är mer komplex än mäns.
    Vi ser inte bara en bild och tänker en siffra. Vi vill veta hans personlighet och karaktär.

Läs boken "why women have sex" om du är intresserad av ämnet  av David Buss.

Någon kan ha fina drag men en ond blick gör mannen helt oattraktiv. För många kvinnor räcker det inte heller med en snygg bild på en man för att känns attraktion,  om vi inte vet något mer om honom. 

Svar på tråden Hur snygg är den här mannen från 1-10?