EnAnonumius skrev 2024-08-23 01:12:11 följande:
Du kan gott lära dig att "tryck på visa endast" som finns på den knappen med tre prickar" så kan du kolla vad folk skrivit tidigare om du inte orkar eller inte vill håla isär på vem som skriver vad i minnet. För jag tänker då inte acceptera att stå till svars för vad andra skriver i denna tråden.
Dessutom så är det knappast 20 (olika) användarnamn som skriver till dig heller.
Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-22 23:22:22 följande:
Nä precis. Då är det nog du som borde stänga din mun innan flugorna flyger in. Du snackar bara skit.
Om du skall anklaga mig för att snacka skit. Så SKA du förklara vad skitsnacket är någonstans.
Fatta detta att du SKA förklara vad du anser vad skitsnacket är.
Annars så stänger du igen din käft själv så att du inte får din käft full av de flugorna du påstår att jag skulle få annars.Du även kristna människor kan vara psykon.
Så vad var din poäng? Om du nu hade någon poäng.
Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-22 23:22:22 följande:
När har någon man någonsin gjort något liknande d.v.s. dyrkat en seriemördare bara för att han/hon är attraktiv?
Helt trögfattad?
Det finns kvinnor som är psykon som dyrkar dessa seriemördare och andra kriminella..
Dessa kvinnor ÄR inte en majoritet av kvinnorna, och det är inget du kan använda mot kvinnor i majoritet/generellt och påstå att "det är sådant kvinnor attraheras av".
Här är annars en jämförelse med dina skriverier...
Eller anser du det är rätt av feministerna att säga att "alla män är våldtäktsmän" , baserat på de extremt få männen som faktiskt våldtar?
Du har inte fattat min poäng.
Poängen är att bara en kille är attraktiv, så kvittar det ifall han är en seriemördare, våldtäktsman och mycket annat i många kvinnors ögon.
Han är ett bra exempel.