• Anonym (Skulle det?)

Killar, skulle det störa er om er tjej hade legat med många?

Ja, ni som är män, skulle det störa er om ni dejtade en tjej som har legat med många innan? Diskutera gärna! 
    Bara män får rösta!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Killar, skulle det störa er om er tjej hade legat med många?
  • Anonym (Peter)
    Man i norr skrev 2024-09-07 16:23:44 följande:
    Bara bra att du vågar fråga tidigt i en ny relation. Då kan hon lägga benen på ryggen om hon inte, mot all förmodan, gillar gränslösa, svartsjuka kontrollfreaks..

Egentligen tror jag bara ni är avundsjuka på attraktiva kvinnor, som ivf i teorin, kan få knulla hur mycket som helst!😄
    Bestämt näe, är aldrig gränslöst sotis eller nåt kontrollfreak av tjejen. Allt jag vill är en öppen och ärlig relation ihop med en trogen tjej. Trohet är allt för mig själv. Annars kan det va helt. Japp, tar upp mina frågor tidigt in. Tjejen ska samtidigt få prata om mitt, ber tjejen kartlägga mig ut och in första dejten. Innan på nätet eller på puben där man träffas är bäst. Onödigt spilla energi på nån tjej som har annan moral och värdering än jag. Bortkastad tid och pengar om dejtande löper på utan check up om du frågar mig. 
  • Anonym (Analen)

Skulle snarare vara mer positivt då kvinnor som ligger mycket är mer öppna för att bli knullade analt vilket jag behöver, också vara mer öppna för polyrelationer.

• Anonym (Peter)

Vill tillägga att jag äcklas av luder. Svartsjuka på tjejer som ligger runt är fel ord ju. Då får du gärna förklara den kopplingen. Mitt ideal kan jag säga dig är tjejer som håller på sig till rätta killen som jag dyker upp i deras liv. De lättfotade kvinnorna kan du gott behålla för dig själv. Ditt fel.  De har gjort bort sig själva totalt. Om de är över 30 riktigt illa. Ett år efter lumpen spred jag säden runt ordentligt innan jag träffade en fin tjej som fick mig tänka nytt. 

• Anonym (Peter)

Nu hann det kom nån j-a skit emellan. Posten min till dig man i norr: 
    Varsågod kompis i norr, Norrbotten bo. 

Anonym (Peter) skrev 2024-09-07 19:00:19 följande:

Vill tillägga att jag äcklas av luder. Svartsjuka på tjejer som ligger runt är fel ord ju. Då får du gärna förklara den kopplingen. Mitt ideal kan jag säga dig är tjejer som håller på sig till rätta killen som jag dyker upp i deras liv. De lättfotade kvinnorna kan du gott behålla för dig själv. Ditt fel.  De har gjort bort sig själva totalt. Om de är över 30 riktigt illa. Ett år efter lumpen spred jag säden runt ordentligt innan jag träffade en fin tjej som fick mig tänka nytt. 

• Anonym (Peter)
    Anonym (Analen) skrev 2024-09-07 18:57:01 följande:

Skulle snarare vara mer positivt då kvinnor som ligger mycket är mer öppna för att bli knullade analt vilket jag behöver, också vara mer öppna för polyrelationer.

Varför då då tjejer jag snackat med äcklas av din grej ju. Respektera va. 
  • simpleMan

Skulle inte bry mig ett skit. 2 5 10 eller 200. Är hon ren från sjukdomar. Så har hon ett jävla sexdriv och en jävla massa erfarenhet som skulle gynna mig i vårt förhållande. 

• Anonym (Peter)

Näe tjejer med taskig karaktär och med noll disciplin väljer jag bort. Sex är nåt unikt och ingen vanlig konsumtionsvara sådär. Äcklas av tjejer som legat med hela golfklubben eller hela firman. Man ser nåt på deras hållning, hålla spirorna brett, högklackat och blank kåt blick mot alla hannar. Sex ska va nåt särskilt och vad gäller könssjukdomar kan man fan inget veta på förhand. Hur vet ni det? Gå till venereologen först typ? Hahaha du roar mig ordentligt där simpelMan. Går ni till venereologen innan ni ligger? Kul första dejt typ  Ett måste för dig ju och akta dig så du inte åker på nån jävla skit med din smak. Bara ett råd här. Låt inte kuken din styra ditt liv och din hälsa bara. 

• Anonym (Peter)

Du som snackar så tar dig horor på riktigt? De kärringarna har en massa erfarenheter i smaken din och spelar njutning för dig. En perfekt match ju. Hus, äckligt värre knulla utan nåt djup. Neandertalare. 

• simpleMan
    Anonym (Peter) skrev 2024-09-29 18:25:46 följande:

Näe tjejer med taskig karaktär och med noll disciplin väljer jag bort. Sex är nåt unikt och ingen vanlig konsumtionsvara sådär. Äcklas av tjejer som legat med hela golfklubben eller hela firman. Man ser nåt på deras hållning, hålla spirorna brett, högklackat och blank kåt blick mot alla hannar. Sex ska va nåt särskilt och vad gäller könssjukdomar kan man fan inget veta på förhand. Hur vet ni det? Gå till venereologen först typ? Hahaha du roar mig ordentligt där simpelMan. Går ni till venereologen innan ni ligger? Kul första dejt typ  Ett måste för dig ju och akta dig så du inte åker på nån jävla skit med din smak. Bara ett råd här. Låt inte kuken din styra ditt liv och din hälsa bara. 

Med handen på hjärtat. Hur många har du själv legat med? Är du guds gåva till jorden o hållt dig oskuld till giftermålet? 
  • Anonym (Peter)
    simpleMan skrev 2024-09-29 18:47:52 följande:
    Med handen på hjärtat. Hur många har du själv legat med? Är du guds gåva till jorden o hållt dig oskuld till giftermålet? 
    Ett dussin flickor, tjejer, ladies eller vad du själv har lust att kalla dem mr? K-f-a va? Olika tider i min brunst. Hälften av bruttorna oskuld och vi dejta länge innan vi valde varann.Bära eller brista typ med flickorna. Kolla i dagböcker eller på Fejan hur många de egentligen haft vet du. Vill inte vara buksvåger med nån jäkel på golfbanan tack. Äcklad av sånt.  Har aldrig påstått jag är tjejernas gåva eller till er här eller nåt med min moral men vänta det gjorde jag med oskulderna och gifte oss gjorde vi när vi bestämde oss det här är for real. Nu kan vi ligga.Magiskt när vi gjorde det med ringarna på. Vill inte skandera nåt eller hänga ut vår förening bara. Nej ballen min är jag rädd om och har aldrig fått nåt venetologiskt, har du som doppar som på julafton året runt ränt där på venereologen? 
Svar på tråden Killar, skulle det störa er om er tjej hade legat med många?