Killar, skulle det störa er om er tjej hade legat med många?
Skulle inte bry mig ett skit. 2 5 10 eller 200. Är hon ren från sjukdomar. Så har hon ett jävla sexdriv och en jävla massa erfarenhet som skulle gynna mig i vårt förhållande.
Skulle inte bry mig ett skit. 2 5 10 eller 200. Är hon ren från sjukdomar. Så har hon ett jävla sexdriv och en jävla massa erfarenhet som skulle gynna mig i vårt förhållande.
Näe tjejer med taskig karaktär och med noll disciplin väljer jag bort. Sex är nåt unikt och ingen vanlig konsumtionsvara sådär. Äcklas av tjejer som legat med hela golfklubben eller hela firman. Man ser nåt på deras hållning, hålla spirorna brett, högklackat och blank kåt blick mot alla hannar. Sex ska va nåt särskilt och vad gäller könssjukdomar kan man fan inget veta på förhand. Hur vet ni det? Gå till venereologen först typ? Hahaha du roar mig ordentligt där simpelMan. Går ni till venereologen innan ni ligger? Kul första dejt typ Ett måste för dig ju och akta dig så du inte åker på nån jävla skit med din smak. Bara ett råd här. Låt inte kuken din styra ditt liv och din hälsa bara.