Killar, skulle det störa er om er tjej hade legat med många?
Ja, ni som är män, skulle det störa er om ni dejtade en tjej som har legat med många innan? Diskutera gärna!Bara män får rösta!
Ja, men jag sväljer förtreten. Jag vet att det bara är gammaldags ogin svartsjuka och jungfrutro. I själva verket är det ju bra om hon har tränat innan hon träffar mig...
Varför i hela fridens namn skulle det ens spela någon roll? möjligtvis oron över att inte vara lika bra som de tidigare hon legat med men finns kärleken där så är ett bättre sexliv något man jobbar upp tillsammans över tid!
Jag ser en normal till hög bodycount som ett plus, gillar erfarenhet och är sällan/aldrig svartsjuk.
Extremt hög ser jag som en varningsflagg, nåt att vara observant på inför ett förhållande, men behöver inte vara ett problem för kk/fwb/ons.
Osäker.
Jag har själv medvetet avstått från ONS, eftersom jag bara vill ha sex i kärleksrelationer - eller åtminstone med en person jag känner väl och har någon form av känslor för. Ovanligt för en kille? Kanske, men sån är jag. Jag gillar varken tanken på att ligga med en total främling eller jakten som uppstår i krogragg/Tinder-sammanhang.
Jag har därför endast haft fem sexpartners. Fyra flickvänner och en tjejkompis som jag hade nån sorts KK-förhållande med när jag var yngre (men jag hade nog egentligen velat ha mer än så då). Är 27 år.
För mig känns det bra om tjejen jag är tillsammans med har samma syn på sex och vem man delar det med. Och därför skulle det absolut kunna avskräcka om hon varit med många. Jag ser inte ner på henne för det och jag tycker VERKLIGEN att en kvinna har helt och hållet samma rätt som en man att få ligga runt. Män som slut-shamear och själva lever på exakt samma sätt kan dra åt helvete. Men jag tror att det för mig kan vara viktigt att ha en gemensam syn på såna saker, och en tjej som legat med väldigt många har helt enkelt inte det.
Samtidigt har jag inte vetat hur många alla mina tidigare partners har haft (några har berättat, men om de talat sanning vet jag ju inte). Så det bästa är kanske att helt enkelt inte säga något?
Vad är många? Jag hade inte haft några problem om hon legat med 50 killar. Och antar att hon är över 30 då.
Fördelen är att hon är erfaren, gillar sex och har stillat sin nyfikenhet.
Nackdelen är att hon kanske gillar omväxling och har svårt att slå sig till ro i en relation.
Bara att välja vilket som väger tyngst.
Kvantiteten är kanske inte så intressant men det är ju en fördel om hon då har en klar bild av hur hon vill ha det i sängen och vad hon tillsammans vill utforska framöver.
Jag träffar hellre en oerfaren som jag får lära upp i sängen än ett proffs som legat med halva stan.
Nej inte nämnvärt utöver att jag aldrig kommer att slicka henne.
Nej, det skulle inte påverka om allt stämde i övrigt. Accepterar hon mitt BC så accepterar jag hennes.