Killar, skulle det störa er om er tjej hade legat med många?
Ja, ni som är män, skulle det störa er om ni dejtade en tjej som har legat med många innan? Diskutera gärna!Bara män får rösta!
Det spelar roll, annars hade denna tråd inte diskuterats x flera på olika forum. Sen vad konsekvensen blir om ens partner legat med många , det är en annans sak. Jag skulle kanske inte dumpat tjejen för det, men jag har aldrig träffat ngn som inte tyckt att det varit jobbigt om ens partner haft många ligg. De flesta vill inte att halva ens umgänge ska haft ihop det med sin partner?. Så är det ?.
Tjejer som ligger runt är lika attraktiva för män som oskuldsmän i 40-årsåldern är för kvinnor.
Jag är av åsikten att män borde våga kunna försöka älska en kvinna ändå och inte välja bort oss av den anledningen. Men på samma gång så är det omanligt och cuck-aktigt med män som erotiserar att man har vart med många, uppmuntrar kvinnor att ligga runt eller inte bryr sig om ens liv före honom. Klart ni skall bry er och inte gilla sådant...men älskar du henne så skall du försöka älska henne trots det. (Du skall givetvis inte vara en cuck, "dela med dig" eller tolerera vänstrande)
Jag är av åsikten att män borde våga kunna försöka älska en kvinna ändå och inte välja bort oss av den anledningen. Men på samma gång så är det omanligt och cuck-aktigt med män som erotiserar att man har vart med många, uppmuntrar kvinnor att ligga runt eller inte bryr sig om ens liv före honom. Klart ni skall bry er och inte gilla sådant...men älskar du henne så skall du försöka älska henne trots det. (Du skall givetvis inte vara en cuck, "dela med dig" eller tolerera vänstrande)
Har aldrig frågat, men det kom upp på BB när sköterskorna hade en utfrågning. Jag blev förvånad över svaret, dvs det låga antaletmen också förbannad, det är en fråga som med lätthet kunnat skapa bråk i en relation.
Fick den frågan som man av en tjej jag träffade efter separationen från dotterns mamma, och svarade TVÅ som antal, hon och min dotters mamma, var ganska kul att se hennes reaktion på det,
Har aldrig frågat, men det kom upp på BB när sköterskorna hade en utfrågning. Jag blev förvånad över svaret, dvs det låga antaletmen också förbannad, det är en fråga som med lätthet kunnat skapa bråk i en relation.
Fick den frågan som man av en tjej jag träffade efter separationen från dotterns mamma, och svarade TVÅ som antal, hon och min dotters mamma, var ganska kul att se hennes reaktion på det,
Hur många är många?
Nu är ju frågan ställd om vi skulle dejta en tjej som har varit en vandringspokal bland massa män? Eftersom jag personligen inte är någon större fantast av kondomer osv så skulle jag absolut vilja lära känna flickebarnet ordentligt först och på det sättet få ett hum om hennes tidigare relationer INNAN jag skulle köra kuken i henne. Om inte annat för att ev inte riskera att få någon obehaglig sexuellt överförbar sjukdom. Så svaret blir följaktligen - mycket hellre en kvinna som levt ett troget liv med en man ett antal år än en kvinna som knullat runt till höger och vänster.
Nu snackar jag alltså ENBART om en dejt som förhpppningsvis skulle kunna leda fram till ett seriöst förhållande. Inte om ett one night stand där jag i princip totalt skiter i vad det är för slampa jag tömmer mig i.
Det är ju tyvärr svårt att ta en tjej seriöst om man vet att hon haft många sexpartners. Sen vad är många och vad får antalet vara, det är nog väldigt individuellt. Men om vi endast diskuterar hur man ställer sig inför en situation där ens partner haft många (enligt vad man själv tycker) så skulle nog de flesta säga att det är ett bekymmer. Men återigen ?. Många för en del kanske är 100 st och då är det ju oftast en ickefråga. Jag tycker nog att ca 5 är en normal siffra . Jag gillar verkligen inte tjejer som haft många så kallade engångsligg. Kan inte förklarar närmare , men blir svårt att gå vidare i en relation om man vet att personen hoppar runt mellan olika män.