Inlägg från: Anonym (Ep) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ep)

Killar, skulle det störa er om er tjej hade legat med många?

Det spelar roll, annars hade denna tråd inte diskuterats x flera på olika forum. Sen vad konsekvensen blir om ens partner legat med många , det är en annans sak. Jag skulle kanske inte dumpat tjejen för det,  men jag har aldrig träffat ngn som inte tyckt att det varit jobbigt om ens partner haft många ligg. De flesta vill inte att halva ens umgänge ska haft ihop det med sin partner?. Så är det ?.

• Anonym (Ep)

Det är ju tyvärr svårt att ta en tjej seriöst om man vet att hon haft många sexpartners. Sen vad är många och vad får antalet vara, det är nog väldigt individuellt.  Men om vi endast diskuterar hur man ställer sig inför en situation där ens partner haft många (enligt vad man själv tycker) så skulle nog de flesta säga att det är ett bekymmer. Men återigen ?. Många för en del kanske är 100 st och då är det ju oftast en ickefråga. Jag tycker nog att ca 5 är en normal siffra . Jag gillar verkligen inte tjejer som haft många så kallade engångsligg. Kan inte förklarar närmare , men blir svårt att gå vidare i en relation om man vet att personen hoppar runt mellan olika män. 

Svar på tråden Killar, skulle det störa er om er tjej hade legat med många?