Killar, skulle det störa er om er tjej hade legat med många?
Ja, ni som är män, skulle det störa er om ni dejtade en tjej som har legat med många innan? Diskutera gärna!Bara män får rösta!
Det beror på vad som defineras som högt. 10-20? Spelar ingen roll. 70-80? Då hade jag nog legat med henne, inte mer.
Att hon har legat med många kan vara ett plus,som man.Men man kan också vara rädd att inte tillfredsställa henne!
Att hon har legat med många kan vara ett plus,som man.Men man kan också vara rädd att inte tillfredsställa henne!
Kan inte någon av er som kryssat: Nja, vet inte riktigt, förklara tveksamheten?
Tänker att antingen störman sig på det eller inte.
Kan inte någon av er som kryssat: Nja, vet inte riktigt, förklara tveksamheten?
Tänker att antingen störman sig på det eller inte.
Jag valde Nja för att det inte framgår vad frågeställaren menar med många.
15-20 partners i ungdomsåren plus 5-10 per år som singel skulle jag se som mycket men tolka som att hon gillar sex och vågar ta för sig.
50-100 nya partners per år känns mer som en varningssignal. Är hon sexberoende eller är det ett självskadebeteende? I så fall borde jag erbjuda stöd och hjälp snarare än sex.
Varför köpa en bil i andra hand hand när man kan köpa en ny.
Varför köpa en bil i andra hand hand när man kan köpa en ny.
Många sexpartners eller få sexpartners är alltså frågan? Porrstjärna eller INTE porrstjärna? Prostituerad eller INTE prostituerad? Sexarbetare eller INTE sexarbetare? Kroghora eller INTE kroghora? Sära på benen för män som bjuder på en fin middag eller en drink? Misstänker att allt är samma "skrot och korn". Nej, därför jröstar jag för...
Ja, det skulle störa mig väldigt mycket och jag skulle inte kunna dejta en sådan tjej.
Frågan är väl inte så viktigt runt hur många, utan mer om det är en del av hennes personlighet, och hur det i så fall påverkar relationen.
Nej usch vad äckligt med en sådan tjej.