• Anonym (Skulle det?)

Killar, skulle det störa er om er tjej hade legat med många?

Ja, ni som är män, skulle det störa er om ni dejtade en tjej som har legat med många innan? Diskutera gärna! 
    Bara män får rösta!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Killar, skulle det störa er om er tjej hade legat med många?
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (Hin Håle) skrev 2024-09-02 09:04:57 följande:

Hur många är många?

Vet inte var jag skulle dra gränsen men kanske vid 25 stycken. Vill ju hellre vara med någon som haft en eller flera längre relationer. Sådana människor fungerar mycket bättre i relationer. Tjejer som varit singlar länge och träffat många killar brukar tyvärr ha svårt för relationer då de oftast har anammat omogna beteenden som inte passar i en relation.
  • Anonym (Anonym man)
    Anonym (Motiveringen?) skrev 2024-09-05 02:12:06 följande:

Kan i för sig tycka att det är ganska avtändande med män som har legat runt ihärdigt de också.

min motivering: det finns väl viktigare saker i livet, han bär garanterat på könssjukdomar och allmänt oseriöst leverne. Man kan inte ta en sådsn kille seriöst

Har legat med nästan 100 olika partners då jag dels gillar sex, dels varit singel under många år. Jag har alltid skyddat mig med kondom vid sådana aktiviteter, och många av de tjejer som jag haft sex med har jag haft det med under längre perioder.

Har aldrig haft en könssjukdom, nu i en fast relation.

• Anonym (Mannen)

En ny tysk studie kom fram till att det ideala antalet partners var 2-3 för en kvinna och 4-5 för en man. Detta under en livstid. Tyskarna är väl lite mer pryda än oss... 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (TT)
    Man i norr skrev 2024-09-05 06:34:47 följande:

Kan vi inte bara bestämma här och nu att vi aldrig frågar om antalet sexpartners vår käresta har och skulle någon fråga dig så svarar du bara att det är privat!
    End of disscussion!

Är det något man personligen finner viktigt så är det dock kanske lägge att lämna om personen bara svarar "privat", om man planerar ett förhållande menar jag.Där får man lov att ha sina preferenser.
  • Man i norr
    Anonym (TT) skrev 2024-09-06 22:45:29 följande:
    Är det något man personligen finner viktigt så är det dock kanske lägge att lämna om personen bara svarar "privat", om man planerar ett förhållande menar jag.Där får man lov att ha sina preferenser.
    Absolut!
    Likväl som det absolut är ett skäl att lämna om ens partner inte respekterar ens integritet.
  • Anonym (TT)
    Man i norr skrev 2024-09-06 23:05:16 följande:
    Absolut!
    Likväl som det absolut är ett skäl att lämna om ens partner inte respekterar ens integritet.
    Japp, bra att man kan fråga och avgöra utifrån ens prefenser. Det är viktigt i förhållande.
  • Anonym (Peter)
    Anonym (TT) skrev 2024-09-06 23:07:29 följande:
    Japp, bra att man kan fråga och avgöra utifrån ens prefenser. Det är viktigt i förhållande.

Håller samma linje.
    Om en tjej vägrar prata om sina sexuella kontakter ser jag ingen framtid ihop med henne. Avstår inleda nåt seriöst där. Nån som från start är lögnerska eller hycklare. Nej tack. 

Slingrar hon sig och skyller på privat område blir det heller inget. Verkar skumt misstänkt har hon väldans massa cover up. Inget att bygga på. Hon kan i värsta fall fnaskat på Only Fans. Äckligt. Om man inte är ärlig i intimt vad finns då att bygga på? Inget ett skit om du frågar mig. 

• Man i norr
    Anonym (Peter) skrev 2024-09-07 11:58:23 följande:

Håller samma linje.
    Om en tjej vägrar prata om sina sexuella kontakter ser jag ingen framtid ihop med henne. Avstår inleda nåt seriöst där. Nån som från start är lögnerska eller hycklare. Nej tack. 

Slingrar hon sig och skyller på privat område blir det heller inget. Verkar skumt misstänkt har hon väldans massa cover up. Inget att bygga på. Hon kan i värsta fall fnaskat på Only Fans. Äckligt. Om man inte är ärlig i intimt vad finns då att bygga på? Inget ett skit om du frågar mig. 

Bara bra att du vågar fråga tidigt i en ny relation. Då kan hon lägga benen på ryggen om hon inte, mot all förmodan, gillar gränslösa, svartsjuka kontrollfreaks..

Egentligen tror jag bara ni är avundsjuka på attraktiva kvinnor, som ivf i teorin, kan få knulla hur mycket som helst!😄
Svar på tråden Killar, skulle det störa er om er tjej hade legat med många?