• TrueResolution

BIM September 2024

Det närmar sig en ny månad  & det är dags för en september-tråd för alla som hoppas på att plussa i september! 

Själv blir September tredje försöket till andra barnet. då första barnet ännu nattammar är jag lite osäker på Ägglossning mm. Helt otroligt vad bebisverkstad kan sätta igång bebislängtan efter ännu en vår-bebis 👶🏼 

BIM-lista nedan i tråden! 

• Svar på tråden BIM September 2024
  • Jassssen
    LiljanTR skrev 2024-09-08 19:03:06 följande:

Hej. 

Jag måste tipsa er om inositol myo pulver. Jag tog det inför vårt tredje försök och denna gång blev jag gravid. Jag har läst och googlat så mycket om detta, många som försökt länge och med detta tillskott också lyckats bli gravida. vad jag förstått det som rekommenderas det till de som pcos för det får igång ägglossning och äggkvaliten blir bättre. Slump eller inte men kan vara värt att testa. 😊

Tog du det från mensens första dag till ägglossning eller hela cykeln? 😊 Grattis! 
  • Anonym (Sladdis2025)
    LifeGivesYouLemonade skrev 2024-09-08 19:36:06 följande:

Fan. Nu har Jag inte ömma bröst längre? då kan man inte räkna det som symtom hädanefter Utan bara något jag får efter ÄL. Känner på mig att det inte gick vägen denna gång heller. 

Får också det efter Äl, alltid typ relativt direkt.
    så helt omöjligt med att tyda någon form av symptom tycker jag, har mensvärk så är nog samma för mig 😔 suck! Men vad hade du för temp?
  • LifeGivesYouLemonade
    Anonym (Sladdis2025) skrev 2024-09-08 20:49:21 följande:
    Får också det efter Äl, alltid typ relativt direkt.
    så helt omöjligt med att tyda någon form av symptom tycker jag, har mensvärk så är nog samma för mig 😔 suck! Men vad hade du för temp?
    det är hopplöst verkligen 😂 
    min temp steg idag men vette tusan
  • EJT
    LifeGivesYouLemonade skrev 2024-09-08 21:03:27 följande:
    Det där tycker jag ändå är lite supsekt temphöjning (i positiv bemärkelse ☺️). Du är inte förkyld eller så? Spännande att se om tempen är kvar på samma höga nivå imorgon...
  • LifeGivesYouLemonade
    EJT skrev 2024-09-08 21:21:23 följande:
    Det där tycker jag ändå är lite supsekt temphöjning (i positiv bemärkelse ☺️). Du är inte förkyld eller så? Spännande att se om tempen är kvar på samma höga nivå imorgon...
    jaså tycker du det?
    Nää ingen förkyldning va jag känner av ÄN iaf, kanske nån på G. 
  • LifeGivesYouLemonade
    shimano skrev 2024-09-08 21:26:21 följande:

När har ni som har BIM i veckan tänkt testa? ☺️ 

Jag har BIM på söndag. Tänker testa på tisdag redan..
  • Anonym (Sladdis2025)
    shimano skrev 2024-09-08 21:26:21 följande:

När har ni som har BIM i veckan tänkt testa? ☺️ 

Har Bim fredag! men vette tusan. Tänker att man egentligen borde vänta till äl+10/11 då tempen faktiskt dalar för de flesta om de får mens .. vet inte hur man ska tänka ? 
    min graf iallafall 😊
Svar på tråden BIM September 2024