• TrueResolution

BIM September 2024

Det närmar sig en ny månad  & det är dags för en september-tråd för alla som hoppas på att plussa i september! 

Själv blir September tredje försöket till andra barnet. då första barnet ännu nattammar är jag lite osäker på Ägglossning mm. Helt otroligt vad bebisverkstad kan sätta igång bebislängtan efter ännu en vår-bebis 👶🏼 

BIM-lista nedan i tråden! 

• Svar på tråden BIM September 2024
  • Anonym (Sladdis2025)
    Anonym (Myggan89) skrev 2024-09-08 09:31:36 följande:
    Åh ja!! Tack snälla 😍😍

Hur går det för dig förresten? Hur ser tempen ut? 🤞
    😍
    så här ser det ut 
  • Anonym (Myggan89)
    Anonym (Sladdis2025) skrev 2024-09-08 09:42:43 följande:
    😍
    så här ser det ut 
    Åh spännande! håller tummarna för att tempen stannar uppe nästkommande dagar (och sen i nio månader 😍😍) 
  • Snorkfrökenhär
    Anonym (Sladdis2025) skrev 2024-09-08 09:42:43 följande:
    😍
    så här ser det ut 
    Ser lovande ut 😄 Har liknande graf själv men den brukar sjunka vid den här tiden så nu börjar det bli nervöst att tempa på morgonen 😅
  • Anonym (Sladdis2025)
    Anonym (Myggan89) skrev 2024-09-08 10:04:12 följande:
    Åh spännande! håller tummarna för att tempen stannar uppe nästkommande dagar (och sen i nio månader 😍😍) 
    Ja men har inte stora förhoppningar har exakt samma känsla som alla månader 😂
    Dumt att man ens analyserar grafen är väl typ alltid samma och sen när verkligen ser är ju temp vid Bim eller någon dag innan 
  • Anonym (Sladdis2025)
    Snorkfrökenhär skrev 2024-09-08 10:10:00 följande:
    Ser lovande ut 😄 Har liknande graf själv men den brukar sjunka vid den här tiden så nu börjar det bli nervöst att tempa på morgonen 😅
    Vilken dag är du på? 😄😍 Ja min sjönk äl+11 sist så bara vänta , men man är ju nervös hur som varje morgon vid temp 😂
  • Babybooom24
    Anonym (Yay) skrev 2024-09-08 08:35:59 följande:
    Väldigt tidigt plus igår! Men två digitala CB, ett som visade gravid och ett som visade gravid 1-2 🥰 inte ens med morgonurinet så väldigt starkt. Men får se hur det tar sig!
    Grattis, vad roligt!!{#emotions_dlg.flower}
  • Snorkfrökenhär
    Anonym (Sladdis2025) skrev 2024-09-08 10:13:40 följande:
    Vilken dag är du på? 😄😍 Ja min sjönk äl+11 sist så bara vänta , men man är ju nervös hur som varje morgon vid temp 😂
    Är på ÄL+9 eller ÄL+8, appen och jag tycker olika 😆 Min temp brukar sjunka kring ÄL+9/10? får alltid mens ÄL+12. Så nu är det slutspurten för mig, men jag är inställd på mens, den dagen det inte blir så kommer jag tappa hakan 😂
  • LifeGivesYouLemonade
    Anonym (Yay) skrev 2024-09-08 08:35:59 följande:

Väldigt tidigt plus igår! Men två digitala CB, ett som visade gravid och ett som visade gravid 1-2 🥰 inte ens med morgonurinet så väldigt starkt. Men får se hur det tar sig!
    Grattis!
  • Nanathalie
    Anonym (Pinpina) skrev 2024-09-08 09:21:00 följande:
    Denna månaden är första månaden vi försöker tänkte jag kör samma knep som inan på mitt första, har haft 2 normala mens (som kommit exakt tid) efter jag tagit ur sprialen, kanske låter konstigt vet inte om de är rätt men räknade ner -14 dagar från beräknad mens, och kollade 3-4 olika fertilitets kalendrar och eftersom de visade 8/9 ägglossnings tänkte jag att då kanske de är de , och jag känner ganska tydligt när jag har de efter som jag får humör svängningar exakt samma tid det kan gå från ängel till häxa på en sekund 😂😂 
    och eftersom jag blir en häxa, så fick vi såklart inte till det inat för jag fick lite utbrott 😂😂 
    håller Tummarna för alla som väntar på ett pluss 🌸
    Ja inte så tacksamt när man får typ pms vid äl. Samma här. Arg ledsen förbannad. Lätt att ligga då 😂 får bli makeup-sex
  • Anonym (Sladdis2025)
    Snorkfrökenhär skrev 2024-09-08 11:06:48 följande:
    Är på ÄL+9 eller ÄL+8, appen och jag tycker olika 😆 Min temp brukar sjunka kring ÄL+9/10? får alltid mens ÄL+12. Så nu är det slutspurten för mig, men jag är inställd på mens, den dagen det inte blir så kommer jag tappa hakan 😂
    Ja nu får vi verkligen hålla tummarna för oss 😂😍
    hur ser din graf ut? Posta 😍
Svar på tråden BIM September 2024