Jassssen skrev 2024-09-08 07:32:19 följande:
Hej! Har följt tråden länge men dragit mig från att skriva & lägga till mig i listan, rädd för att de kanske tar hårdare med ännu en negativ månad. Men nu kör vi, har bim 18/9 , försök nummer 13 😫 mår skit?. Är andra barnet & första gick på första försöket så var verkligen inte beredd på vilket helvete man går igenom, usch! Lider verkligen med er alla som kämpar & kämpar.
men tänkte jag skulle slänga in en fråga, förstår att de förmodligen så olika för alla men iaf, jag tar ägglossningtest, får utslag varje månad & ca 1 dygn efter positivt test så får jag ägglossnings smärta i en av sidorna. smärtan sitter i nästan en hel dag till & från. Är de rimligast att smärtan är när ägget släpper & börjar vandra? Eller att den börjar ömma innan själva ägglossningen? börjar undra om vi missar ?rätt? dagar med mys..
Grattis till er alla som redan fått plus! 💝
När du får sån smärta skulle jag definitivt säga att det är ägget som är på väg ner, för det såg jag tydligt nu denna månaden när jag tempade och som vanligt fick ägglossningssmärta.
Tänker att du inte behöver stressa så mycket kring exakt dag där för så länge din killes spermier inte är för dåliga så kan dem ju leva kvar ☺️