• TrueResolution

BIM September 2024

Det närmar sig en ny månad  & det är dags för en september-tråd för alla som hoppas på att plussa i september! 

Själv blir September tredje försöket till andra barnet. då första barnet ännu nattammar är jag lite osäker på Ägglossning mm. Helt otroligt vad bebisverkstad kan sätta igång bebislängtan efter ännu en vår-bebis 👶🏼 

BIM-lista nedan i tråden! 

• Svar på tråden BIM September 2024
  • Anonym (Sladdis2025)
    Froglet skrev 2024-09-16 13:39:52 följande:

Ja, det är ju rätt kul att nörda ner sig lite och jämföra grafer :P  

Borde få mens omkring torsdag-lördag, är på CD 24 idag, sen börjar vi om och laddar med mer data i NC :)

Snyggt 😍😍 Kom till oktober-gruppen alla sen ☺️
  • Emme11

Hej! 

Hej!

Har BIM den 26/9 och håller tummarna att jag får ett plus, blir isåfall vårt första barn🥹

Har molande värk i magen som strålar ut i ljumsken, är det nån mer som känner lika? Det är bara 4 dagar efter ÄL så vet att det är tidigt men gissar på att man greppar efter alla halmstrån här 😀

• Juliaaa100
    Emme11 skrev 2024-09-16 15:01:30 följande:

Hej! 

Hej!

Har BIM den 26/9 och håller tummarna att jag får ett plus, blir isåfall vårt första barn🥹

Har molande värk i magen som strålar ut i ljumsken, är det nån mer som känner lika? Det är bara 4 dagar efter ÄL så vet att det är tidigt men gissar på att man greppar efter alla halmstrån här 😀

Hej, 
    har inte haft det själv så nära efter ägglossning men håller tummarna för dig ☺️
  • Yasen

Har jag precis slösat ett till dyrt prov? JA
    Kan jag vänta till BIM? NEJ

varför tar önsketänkandet över när man vet att det inte är något där 🥹
  • Jassssen
    Yasen skrev 2024-09-16 15:34:12 följande:

Tycker där syns något där, håller tummarna för dig 🙏
  • Nanathalie

Tycker samma sak. Att det ser ut som att det är något där. Men dessa tester är luriga. De kan ge utslag utan att vara positiva.. hoppas ditt är positivt ❤️
  • Emme11
    Juliaaa100 skrev 2024-09-16 15:17:08 följande:
    Hej, 
    har inte haft det själv så nära efter ägglossning men håller tummarna för dig ☺️
    Tack snälla 🙏🏼🥰
  • mothertotwo

varför köper du inget test som man kan testa tidigt med. Babyplan early eller något annat :) Man ser att där är något men har också dålig erfarenhet när det kommer till CB tester som man själv måste avläsa. Kanske bättre med ett digital test som visar gravid eller antal veckor? :)
  • Yasen
    mothertotwo skrev 2024-09-16 16:13:55 följande:
    varför köper du inget test som man kan testa tidigt med. Babyplan early eller något annat :) Man ser att där är något men har också dålig erfarenhet när det kommer till CB tester som man själv måste avläsa. Kanske bättre med ett digital test som visar gravid eller antal veckor? :)

Jag har ett par av dessa hemma, därför... vill inte köpa på mig digital test. Har inga känningar av graviditet. Läst att CB early är känd för falsk positiva. Ska i framtiden undvika blå färg. 

• Anonym (Sladdis2025)
    mothertotwo skrev 2024-09-16 13:02:39 följande:
    Jag tänkte med tempen. :) Om den kan visa två ägglossningar om det skulle ske.
    Men varför skulle du ha 2 ägglossningar? aldrig hört någon som har det. Men du kommer ju se med tempen om tempen stiger och försöker ägglossa 😊
Svar på tråden BIM September 2024