• Anonym (Väntar)

Väntar på plus!

Hej! Igår hade jag ägglossning och nu börjar den spända väntan på att ta graviditetstester, någon mer som väntar och längtar? 🥰

• Svar på tråden Väntar på plus!
  • Sofia10

Hejsan, 
    Kan ni hjälpa mig att tyda detta test? Vågar inte hoppas då jag förra mensen blev gravid men fick missfall 😓

• Sofia10

Hejsan, 
    Kan ni hjälpa mig att tyda detta test? Vågar inte hoppas då jag förra mensen blev gravid men fick missfall 😓

• Kashmir89
    Sofia10 skrev 2024-11-05 07:50:03 följande:

Hejsan, 

Helt klart ett plus <3
    grattis
  • Anonym (Väntar)
    Anonym (Alex) skrev 2024-10-28 12:49:09 följande:
    Tack! Ja verkligen ♥️

Magkänslan är bättre denna gången och tycker att testen ökat bra än så länge men vill se en ordentlig en ökning innan jag vågar tro att det ska gå vägen denna gången! 
    Hur har det gått? :)
  • Anonym (Väntar)
    Kashmir89 skrev 2024-10-31 05:59:41 följande:

Då hoppas vi på nytt igen.<3

Hejsan, 

Grattis tjejer! Håll tummarna för mig, ska testa i slutet av veckan 😍
  • Anonym (Alex)
    Anonym (Väntar) skrev 2024-11-05 11:30:00 följande:
    Hur har det gått? :)
    Fick 3+ på digital igår och testen ökar som dem ska så än så länge går det på rätt håll ♥️
    v5+0 idag så ännu tidigt ju men känns bra!
  • Kashmir89
    Anonym (Väntar) skrev 2024-11-05 11:30:43 följande:

Hejsan, 

Grattis tjejer! Håll tummarna för mig, ska testa i slutet av veckan 😍
    Håller alla tummar och kan <3
    jag kan Inte hålla mig från att fortsätta testa så det är en stegring .. men har bestämt mig för att inte ta ett fören på fredag igen (tror jag) och ska ta ett digitalt på fredag för att se det där magiska 3+ 
  • Anonym (S)

Hej hoppar in här! Jag slutade med p-piller och p-stav (haft båda pga endometrio) 26 sep och är på cykel 2. 

Förra månaden ingenting och nu är jag ÄL+10.

BIM 13/11. Idag kräktes jag från ingenstans och började må väldigt illa. Känt illamående av lukter och även en stickande svagt krampande känsla i livmodern/äggstocken.

Har tagit 2 neg gravtest men ej med morgon urin. Ska jag vänta med att ta fler tester eller fortsätta testa? 

Vad var era tidiga symtom? 

• Kashmir89

Jag skulle bar testa med morgonturen och bara om jag inte kissat på hela natten annars kommer du med största sannolikhet bara fortsätta få negativa tester. 

sen ju längre tiden går desto mer hcg du får i kisset så kommer det visas även under dagen. 

kram och lycka till

• Anonym (Väntar)

Ville bara uppdatera er! Nu är även jag gravid 😍❤️ stort Grattis till alla gravida och heja heja till er som fortfarande kämpar 💪

• Anonym (Alex)
    Anonym (Väntar) skrev 2024-11-12 08:07:07 följande:

Ville bara uppdatera er! Nu är även jag gravid 😍❤️ stort Grattis till alla gravida och heja heja till er som fortfarande kämpar 💪

Åh äntligen! Stort grattis 😍
  • Anonym (J)
    Anonym (Väntar) skrev 2024-11-12 08:07:07 följande:

Grattis! 
  • Anonym (Nanna)

Hej! har vad jag tror är ägglossning idag i morgon enligt min app. Släppte en stor gulvit genomskinlig kliimp idag och känner av ägglossningssmärta. Hade sex igår. Tror ni det är stort chans att bli gravid? Vi ska även pricka in äl dagen. Har en 1 åring sen innan😍😍

Svar på tråden Väntar på plus!