Väntar på plus!
Hej! Igår hade jag ägglossning och nu börjar den spända väntan på att ta graviditetstester, någon mer som väntar och längtar? 🥰
Hej! Igår hade jag ägglossning och nu börjar den spända väntan på att ta graviditetstester, någon mer som väntar och längtar? 🥰
Hejsan,
Kan ni hjälpa mig att tyda detta test? Vågar inte hoppas då jag förra mensen blev gravid men fick missfall 😓
Hejsan,
Kan ni hjälpa mig att tyda detta test? Vågar inte hoppas då jag förra mensen blev gravid men fick missfall 😓
Hejsan,
Hejsan,
Hejsan,
Hej hoppar in här! Jag slutade med p-piller och p-stav (haft båda pga endometrio) 26 sep och är på cykel 2.
Förra månaden ingenting och nu är jag ÄL+10.
BIM 13/11. Idag kräktes jag från ingenstans och började må väldigt illa. Känt illamående av lukter och även en stickande svagt krampande känsla i livmodern/äggstocken.
Har tagit 2 neg gravtest men ej med morgon urin. Ska jag vänta med att ta fler tester eller fortsätta testa?
Vad var era tidiga symtom?
Jag skulle bar testa med morgonturen och bara om jag inte kissat på hela natten annars kommer du med största sannolikhet bara fortsätta få negativa tester.
sen ju längre tiden går desto mer hcg du får i kisset så kommer det visas även under dagen.
kram och lycka till
Ville bara uppdatera er! Nu är även jag gravid 😍❤️ stort Grattis till alla gravida och heja heja till er som fortfarande kämpar 💪
Ville bara uppdatera er! Nu är även jag gravid 😍❤️ stort Grattis till alla gravida och heja heja till er som fortfarande kämpar 💪
Hej! har vad jag tror är ägglossning idag i morgon enligt min app. Släppte en stor gulvit genomskinlig kliimp idag och känner av ägglossningssmärta. Hade sex igår. Tror ni det är stort chans att bli gravid? Vi ska även pricka in äl dagen. Har en 1 åring sen innan😍😍