Väntar på plus!
Hej! Igår hade jag ägglossning och nu börjar den spända väntan på att ta graviditetstester, någon mer som väntar och längtar? 🥰
Hej! Igår hade jag ägglossning och nu börjar den spända väntan på att ta graviditetstester, någon mer som väntar och längtar? 🥰
Det är väl ändå inte så vanligt att man lyckas på första försöket kanske 😊
Fullt utslag på ÄL igår så nu väntar bara den långa tiden fram tills man kan börja testa!
Hur går det för er som har BIM nu i dagarna?
Fullt utslag på ÄL igår så nu väntar bara den långa tiden fram tills man kan börja testa!
Spännande! När har du BIM?
Trist..
Spännande! När har du BIM?
Trist..
Hmm, lite förvirrande det här. Har småblödit ljusbrunt hela veckan. Trodde absolut att det var mensen på gång. Ska ju ha den snart. Men nej, nu har det avtagit? Brukar aldrig ha mellanblödningar annars. Tagit två tester som båda varit negativa. I och för sig har jag testat på kvällarna. Man ska väl testa på morgonen egentligen.
Aja. Vi får se 😊
Haft positiva ÄLtest tre dagar på rad nu med peak igår då teststrecket blev superstarkt direkt och blev starkare än kontrollstrecket men vet inte när jag ska tänka att ÄL sker i med att testen fortfarande är så starkt?
Jag hade säkrat upp och haft massa sex 😂 minst en dag efter de gått ner också hehe
Jag hade säkrat upp och haft massa sex 😂 minst en dag efter de gått ner också hehe
Hej!
oj vad lång väntan det är! 😅 BIM 24/10. Förbereder mig på att det inte gick denna cykel heller.
men de stora skillnaderna från tidigare cykler är att tempen är högre och jämnare. plus att jag INTE har ont i brösten vilket jag alltid tidigare cykler har mellan äl och bim. Och haft förkylningskänsla ett och ett halvt dygn 😅 mycket oklart!
vi längtar så mycket efter ett plus 😅
vad tror ni? ☺️