Väntar på plus!
Hej! Igår hade jag ägglossning och nu börjar den spända väntan på att ta graviditetstester, någon mer som väntar och längtar? 🥰
Hej! Igår hade jag ägglossning och nu börjar den spända väntan på att ta graviditetstester, någon mer som väntar och längtar? 🥰
Jag pratade med BM och frågade varför jag blödde lite från efter ÄL tills mensen kom, totalt ca 3 v. Hon sa att jag med allra troligast haft ett väldigt tidigt missfall och att det kan bli så ibland. Det förklarar ju allt. För jäklar, vad jag har märkt av humöret och andra tecken. Trodde att jag bara inbillade mig. Trist men skönt med en förklaring.
Hejsan,
Kan ni hjälpa mig att tyda detta test? Vågar inte hoppas då jag förra mensen blev gravid men fick missfall 😓
Hejsan,
Kan ni hjälpa mig att tyda detta test? Vågar inte hoppas då jag förra mensen blev gravid men fick missfall 😓
Hejsan,
Hejsan,