Väntar på plus!
Hej,
Första månaden utan ppiller, det är så jobbigt att vänta och känns inte som att jag kan prata med nån. Är bara runt 20 årsåldern.
Hej,
Första månaden utan ppiller, det är så jobbigt att vänta och känns inte som att jag kan prata med nån. Är bara runt 20 årsåldern.
Fick min mens för några dagar sen, blev så ledsen, var första försöket efter p-piller stopp och fattar inte varför de inte blev nåt, altså jag förstår att det är svårt osv men gud de är så jobbigt. hur orkar man fortsätta?
Hejsan,
Jag har BIM 20/9, har inte känt något ovanligt. Har haft humörsvängninga, ont i ländryggen och mage som jag kan ha ibland. Ska jag ta ett test imorgon på morgonen eller är det för tidigt? Jag vill inte göra mig några falska förhoppningar 😓
Hejsan, hoppas någon svarar mig. Jag och min sambo hade sex 2 dagar innan beräknad ägglossning (Flo appen) testade 3&2 dagar innan BIM, negativt. Har alltid haft regelbunden mens men nu har den uteblivit. Gått 2 dagar nu utan mens, ingen mensvärk heller. Mår bara illa när jag äter. Vågar inte testa för att se resultate. Vad tror ni?
Jag blev oplanerad gravid förra mensen. Fick missfall i vecka 5. Nu har jag ägglossning två och en halv vecka efter missfallet. Ska försöka bli gravid igen men är väldigt rädd att de ska gå som förra gången. Hatar den eviga väntan, blev inte bättre efter att man plussat heller för då väntade man på att/ om emryot skulle klara sig eller inte. Dehär är så sjukt tufft.
Fick också missfall v5+6 den 1/10 och ÄL verkar ha kommit bara två veckor efter det om jag ska gå efter ägglossningstesterna. Håller med dig att väntan, ovissheten osv är så jobbigt!
2017 fick jag supertidigt missfall och blev gravid typ två veckor efter jag började blöda och det blev min mellersta dotter så jag har hopp att det kan ta sig direkt efter och gå bra ♥️
Hejsan,
Kan ni hjälpa mig att tyda detta test? Vågar inte hoppas då jag förra mensen blev gravid men fick missfall 😓
Hejsan,
Kan ni hjälpa mig att tyda detta test? Vågar inte hoppas då jag förra mensen blev gravid men fick missfall 😓