• Anonym (Väntar)

Väntar på plus!

Hej! Igår hade jag ägglossning och nu börjar den spända väntan på att ta graviditetstester, någon mer som väntar och längtar? 🥰

• Svar på tråden Väntar på plus!
  • Anonym (Alex)

Hade ägglossning i ca förrgår, (positivt ältest för tre dagar sen). Så nu väntar dem lååånga dagarna tills man kan börja testa!  

• Anonym (Väntar)

Åh spännande! Har ni försökt länge? barn sen innan?

• Anonym (Alex)
    Anonym (Väntar) skrev 2024-08-12 22:16:43 följande:

Åh spännande! Har ni försökt länge? barn sen innan?

Tog ut i spiralen i april och har tre barn sedan innan! 8, 6 och 3 år 😊 

Nidå?
  • eeras

Tog ut min spiral i början på juli och idag hade jag ÄL. Är så spänd! 🙈

• Anonym (Väntar)
    Anonym (Alex) skrev 2024-08-12 22:32:22 följande:
    Tog ut i spiralen i april och har tre barn sedan innan! 8, 6 och 3 år 😊 

Nidå?
    vad kul! Än så länge har vi två, en treåring och en fyraåring :) vi gjorde ett försök i maj och sen har det inte klaffat så vi har missat sommarens ägglossningar. Nu är första försöket där vi gått all in men missade ändå själva ägglossningsdagen, typiskt haha. Hoppas dagarna innan räcker. 
  • Anonym (Alex)
    Anonym (Väntar) skrev 2024-08-13 07:17:50 följande:
    vad kul! Än så länge har vi två, en treåring och en fyraåring :) vi gjorde ett försök i maj och sen har det inte klaffat så vi har missat sommarens ägglossningar. Nu är första försöket där vi gått all in men missade ändå själva ägglossningsdagen, typiskt haha. Hoppas dagarna innan räcker. 
    Kul med en trea! Hur gammal är du? 
    Ja då håller vi tummarna på att det räcker. 
    Har kört med äl-test för min cykel blev helt plötsligt längre förra månaden för mensen var typ 5 dagar sen. Så kunde inte riktigt gå efter när appen sa att jag skulle ha äl.
  • Anonym (Väntar)
    eeras skrev 2024-08-12 23:41:22 följande:

Tog ut min spiral i början på juli och idag hade jag ÄL. Är så spänd! 🙈

Oh vad spännande!! Är det första ÄL? Har du barn sen tidigare? :D
  • Anonym (Väntar)
    Anonym (Alex) skrev 2024-08-13 08:54:48 följande:
    Kul med en trea! Hur gammal är du? 
    Ja då håller vi tummarna på att det räcker. 
    Har kört med äl-test för min cykel blev helt plötsligt längre förra månaden för mensen var typ 5 dagar sen. Så kunde inte riktigt gå efter när appen sa att jag skulle ha äl.
    Ja superkul! Jag är 30. Dudå? :)
    min ägglossning har också spökat denna sommar, skönt att få ordning på det mha ÄL-tester. Har du börjat få några symptom? eller har du haft symptom i lutealfasen tidigare graviditeter?
  • Anonym (Alex)
    Anonym (Väntar) skrev 2024-08-14 12:01:09 följande:
    Ja superkul! Jag är 30. Dudå? :)
    min ägglossning har också spökat denna sommar, skönt att få ordning på det mha ÄL-tester. Har du börjat få några symptom? eller har du haft symptom i lutealfasen tidigare graviditeter?

Jag är också 30, eller blir 31 i oktober 😊

Jag hade en kemisk gravidtet för två mån sen. Och då kände jag det i hela kroppen, visste bara. Ett konstigt pirr typ och spända bröst. Så förra månaden kände jag inte det så visste att jag inte skulle plussa då. 

Nu tycker jag mig känna detta pirr igen men vet inte om det är inbillning 😂 

dudå? 

• Sofia10

Hej,

Första månaden utan ppiller, det är så jobbigt att vänta och känns inte som att jag kan prata med nån. Är bara runt 20 årsåldern. 

Svar på tråden Väntar på plus!