Väntar på plus!
Hej! Igår hade jag ägglossning och nu börjar den spända väntan på att ta graviditetstester, någon mer som väntar och längtar? 🥰
Hej! Igår hade jag ägglossning och nu börjar den spända väntan på att ta graviditetstester, någon mer som väntar och längtar? 🥰
Hahah gör vad som känns bäst, för mig är det att testa och analysera symptom ändå har jag konstaterat, även om det är en dyr hobby😂 ja om tempen hålls hög är man gravid, går den ner kan man vänta sig mens inom kort! Min kan ju dock fortfarande sjunka, är ju bara på ÄL+10 som sagt!
Nej vi har två så vi försöker med trean 😃 första barnet hade jag massa flytningar från ett par dagar efter ÄL. Andra barnet hade jag i princip inga avvikande symptom, men jag ammade fortfarande första då så vet Inte vilka hormoner som spelade in där!
Jag sa ju att jag gjorde ett test imorse, gick tillbaka in på toan och nu är det två streck?! Eller ja ena skymtas knappt men det är där! Eller är jag helt knäpp?
Men du såg ändå något?
Ja eller jag tyckte jag såg nåt inom tiden precis när jag doppat det i kisset men när det torkat så såg jag inget därav tänkte jag att det var negativt. Nu när jag gick tillbaka in på toan så såg jag ändå två streck som dessutom fastnade på bild, så nu vet jag inte vad jag ska tro 😅
Men du såg ändå något?
Ja eller jag tyckte jag såg nåt inom tiden precis när jag doppat det i kisset men när det torkat så såg jag inget därav tänkte jag att det var negativt. Nu när jag gick tillbaka in på toan så såg jag ändå två streck som dessutom fastnade på bild, så nu vet jag inte vad jag ska tro 😅
Ja men gör det!
Tog inget imorse och jobbar ju nu men bifogar bild från gårdagens 😅
Syntes ju bättre i verkligheten såklart
Ja men gör det!
Tog inget imorse och jobbar ju nu men bifogar bild från gårdagens 😅
Syntes ju bättre i verkligheten såklart